  • 1. Data: 2006-12-17 19:15:22
    Temat: Strona z plikami MP3
    Od: "n...@g...com" <n...@g...com>

    Witam serdecznie!!!

    Mam pytanie,prowadzę kilka serwisów internetowych i chciałbym je
    wzbogacić o pliki MP3.
    Członkowstwo na moich stronach jest darmowe,nie ma na nich treści
    zakazanych itp.
    Proszę o odpowiedz czy mogę poprostu wrzucić pliki na swój serwer
    bez zgody autora?
    Oczywiscie na stronie znajdowała by się informacja że pliki muszą
    zostać usunięte po 24 godzinach.

    Pozdrawiam serdecznie i czekam Mateusz

  • 2. Data: 2006-12-17 19:18:57
    Temat: Re: Strona z plikami MP3
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Oczywiscie na stronie znajdowała by się informacja że pliki muszą
    zostać usunięte po 24 godzinach.

    To tak, jak na stronach np. Oracla jest do kliknięcia guzik, że nie jesteś z
    Kuby, Korei Północnej, Iranu itp. itd. jak chcesz pobrać soft.

    Nie ma czegoś takiego jak 24h - no poza filmem ;-)

    +inż.leva+

  • 3. Data: 2006-12-17 19:21:45
    Od: "n...@g...com" <n...@g...com>

    Więc proszę o odpowiedz co zrobić aby legalnie można
    udostę?nićpliki mp3 na swojej stronie.Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-12-17 19:39:09
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > udostę?nićpliki mp3 na swojej stronie.Pozdrawiam

    udostepniaj pliki, ktorych autorzy lub posiadacze praw
    do rozpowszechniania, wydadza zgode.

    nic innego zrobic nie mozesz.+

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2006-12-17 19:40:26
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 17 Dec 2006 11:21:45 -0800, n...@g...com napisał(a):

    > Więc proszę o odpowiedz co zrobić aby legalnie można
    > udostępnićpliki mp3 na swojej stronie.

    Wykupić od właściciela praw do tych utworów prawo do ich rozpowszechniania
    przez www. Podejrzewam, że powinieneś się zamknąć w kwocie 8 cyfrowej.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2006-12-17 19:49:29
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "n...@g...com" wrote:

    > Więc proszę o odpowiedz co zrobić aby legalnie można
    > udostęþnićpliki mp3 na swojej stronie.

    Nalezy miec prawo do ich udostepniania.

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 7. Data: 2006-12-17 20:57:12
    Od: ELCO <t...@n...pisz.pl>

    n...@g...com napisał(a):
    > Więc proszę o odpowiedz co zrobić aby legalnie można
    > udostę?nićpliki mp3 na swojej stronie.Pozdrawiam

    Umiesc pliki na jakims izraelskim serwerze a na swojej
    stronie tylko link do nich, lub ladnie to wkomponuj...
    Pozdrawiam - ELCO

  • 8. Data: 2006-12-17 21:08:02
    Od: "Joy" <z...@N...pl>

    Użytkownik <n...@g...com> napisał w wiadomości

    >Witam serdecznie!!!
    Witam.

    >Oczywiscie na stronie znajdowała by się informacja że pliki muszą
    >zostać usunięte po 24 godzinach.

    Nie wiem skąd przekonanie ze taki głupawy zapis znieba załawi wszystko.

    Porady typu zamieść plik na serwerze zagranicznym są nietrafne. To nic nie
    da.

    Jeśli są to poratale/serwisy dość duże to lepiej zrobić to na legalu. napisz
    pismo do zaiks z zapytaniem dokładnie jak oni to widzą, ale poza zaiks jest
    jeszcze dużo złodziejskich firm zajmujacych sie prawami autorskimi, która
    jak zechca mogą chcieć swoje. Są to min. ZPAV, STOART itp. Ostatnią
    możliwościa jest podpisanie umowy indywidualnie z danymi artystami. Musi to
    być umowa na papierze anie jakiś maila czy coś.

    Prawo jest na tyle porypane, że wśród wielu stacji internetowych jest
    zalewdwie kilka (można policzyć na palcach rąk), które opłacają w/w
    organizacje.

    Zapewne słyszeliscie ostatnio głośną akcję zorganizowaną przeciw Stacji
    Rebelia.pl?

    Jeśli nie to zapraszam do lektury wujka google.pl :)

    >Pozdrawiam serdecznie i czekam Mateusz

    Pozdrawiam, Joy !!
    www.lubclub.pl | www.feelthehouse.pl !!! /|\/|\/|\ GG: 597291
    http://www.VCP.pl <=-=> www.rebelia.pl - R'N'R Cię zbawi!

  • 9. Data: 2006-12-17 21:32:38
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Porady typu zamieść plik na serwerze zagranicznym są nietrafne. To nic nie
    > da.

    Nic nie da... a z czego żyje rapidshare i megaupload ;-)

    +inż.leva+

  • 10. Data: 2006-12-17 21:35:56
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    A ja bardzo bym chcial zamiescic małe (10-15 sek.)
    fragmenty piosenek, na stronie gdzie mam ich teksty
    i tlumaczenia na polski (własne).
    Nawet juz zamiescilem, ale ostatnio je zdjąłem,
    bo nie wiem czy tak wolno, a ostatnio dziwne rzeczy
    sie czyta.

    W glowie mi sie tylko nie miesci, ze to moglby byc
    dzialaniem na szkodę twórców, bo przecież raczej
    wręcz odwrotnie.

    Ale skoro mozna byc przezstępcą za używanie freeware'u,
    to wszystko jest mozliwe:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/43080e83ef84afeb
    .html

    latet