  • 1. Data: 2015-07-27 13:32:10
    Temat: prokuratury wzywają do ujawnienia abonenta
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Jak wygląda z formalnego punktu widzenia poinformowanie różnych
    prokuratur pytających się o tego samego abonenta, że inne prokuratury
    też go "rozpracowują"?

    Może im to pewnie pomóc, ale nie chcę się przez nadgorliwość podłożyć...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 2. Data: 2015-07-28 19:59:37
    Temat: Re: prokuratury wzywają do ujawnienia abonenta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >też go "rozpracowują"?
    >Może im to pewnie pomóc, ale nie chcę się przez nadgorliwość

    A w pismie bylo cos o zachowaniu tajemnicy ?
    No to zachowuj :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-07-28 23:34:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.07.2015 o 19:59, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    >
    > A w pismie bylo cos o zachowaniu tajemnicy ?
    > No to zachowuj :-)

    Tylko o zwolnieniu z tajemnicy.

  • 4. Data: 2015-07-29 12:11:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    >Tylko o zwolnieniu z tajemnicy.

    A podstawe jakas podali ? Moze tam cos o tajemnicy sledztwa pisza.
    A pieniadze jakies placa ? Moze nie warto dzialac wbrew sobie.

    Tak sie przekomarzam, bo kiedys uslyszalem na przesluchaniu "byly inne
    podobne zdarzenia ? A to ja nic nie wiem, mnie przydzielili te sprawe,
    nawet spytac kolegow nie moge, bo tajemnica sledztwa". Niby slusznie,
    ale czy oni chca kogos zlapac ?
    No ale skoro slusznie ... to moze lepiej sie nie wychylaj :-)

    J.

  • 5. Data: 2015-08-08 04:01:01
    Od: Sonn <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-07-27 o 13:32, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > też go "rozpracowują"?
    >
    > Może im to pewnie pomóc, ale nie chcę się przez nadgorliwość podłożyć...

    Nie masz takiego obowiązku. Zwolnienie z tajemnicy dotyczy konkretnej
    osoby (abonenta) i konkretnego pytania. O ile chcesz im ułatwić pracę
    możesz im odpisać, że o daną osobę pytały tez inne prokuratury i możesz
    podać jakie. To już nie jest objęte tajemnicą. I jak się domyślam mówimy
    o tajemnicy "telekomunikacyjnej"?

    --
    Sonn