  • 1. Data: 2003-08-05 07:31:53
    Temat: problem po rozwodzie + szukam prawnika
    Od: "Sasaneczka" <s...@t...pl>

    czesc,
    jestem po rozwodzie. niestety nie udalo sie polubownie dogadac co do
    podzialu mieszkania wlasnosciowego , wlasciwie nie udalo sie w ogole. byly
    maz mieszka sam w naszym mieszkaniu i mi grozi ze jak nie zalpace mu tyle
    ile on zarzadal to przeciegnie sprawe podzialu przez rok tak "zeby mi
    dokopac". Zdecydowalam sie oddac sprawe do sadu i wziasc prawnika.
    Poradzcie prosze od czego mam zaczac. Jakie dokumenty beda mi potrzebne (
    dodam ze nie mam dostepu do zadnych w domu bo boje sie tam po prostu pojsc
    bo eks-maz mi grozi i wyzywa) . I moze ktos zna prawnika ktory specjalizuje
    sie w takich sprawach i moglby kogos polecic bo nie chce brac nikogo "z
    ulicy" . Jestem z Warszawy.

    Pozdrawiam serdecznie
    Sasaneczka