  • 1. Data: 2005-12-13 12:20:29
    Temat: niewykonanie usługi a zwrot kosztów
    Od: "Ania" <b...@i...pl>

    Witam

    Zapłaciłam Netii za niewykonaną usługę i chciałabym odzyskać te pieniądze,
    a sprawa wgląda mniej więcej następująco.
    Miałam z Netią umowe na łącze na czas nieokreślony, w związku z brakiem
    terminowego opłacenia abonamentu, zablokowali mi usługę. Jednak przez
    kolejne dwa miesiące kiedy łącze było wycięte wystawiali mi faktury. Przy
    zastrzyku gotówki wpłaciłam im kwote podaną mi przez pracownika Netii jako
    zadłużenie. Jak sie okazało w kwocie tej były równiez uwzględnione te dwie
    faktury wystawione za okres gdy nie dostarczali mi usługi. Jest to dość
    spora kwota gdyż blisko 3000zł, pisałam już do Netii w tej sprawie ale jakoś
    nie traktują mnie poważnie. Chciałabym podeprzeć się jakimiś przepisami, czy
    istnieje podstawa prawna do odzyskania tych pieniędzy?

    Z góry dziękuje za odpowiedz

    Pozdrawiam
    Ania