  • 1. Data: 2009-12-07 08:29:34
    Temat: prawo do odmowy wszczecia postepowania
    Od: "Fir" <p...@p...onet.pl>

    Na czym polega prawo do odmowy wszczecia postepowania - chyba musi
    byc jakies okreslone (nie jest to wszechmoc prokuratury) i prokuratura
    powinna je spelniac by moc odmowic wszczecia postepowania.
    Pisalem kiedys juz o swoim wypadku - niejacy orzecznicy psychiatrzy
    wlepili mi (wyssane oczywiscie z kolka - falszywe) orzeczenie i
    zaetykietowali jako potencjalnego przestepce. Zlozylem doniesienie
    do prokuratury a ta odrzucila je twierdzac ze orzeczenie jest wg
    nich "jasne" ze jest "pelne" i "niesprzeczne" zupelnie nie martwiac sie
    niejako tym ze jest fałszywe - co stanowi tresc przestepstwa - nie moga
    napisac ze jest prawdziwe wiec napisali ze jest pelne jasne i niesprzeczne
    (co do pelnosci tego orzeczenia to w sensie dowodu na to co ono orzeka
    wynosi te pełnosc dokladnie zero - nie moze tez byc niesprzeczne bo
    wogole niezawiera elementow jakiegokolwiek rozumowania czy ozasadnienia -
    czysty fałszywy wpis) Wsciekłem sie - bo uwazam ze niemoze tak byc bo jest
    to jawne pogwalcenie mojego prawa do obrony - przestepstwo jest totalnie
    ewidentne - jedynym co mz pozwoliloby prokuraturze je oddalic musialby byc
    fakt tego ze go nie ma.

    fir

  • 2. Data: 2009-12-07 17:55:00
    Temat: Re: prawo do odmowy wszczecia postepowania
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Fir" <p...@p...onet.pl> wrote
    .pl...
    > Na czym polega prawo do odmowy wszczecia postepowania

    Polega na tym, ze kiedy z dostarczonych danych nie wynika dostatecznie
    podejrzenie przestępstwa, brak jego ustawowych znamion lub nie podlega
    karaniu, odmawia się wszczęcia.

    > Pisalem kiedys juz o swoim wypadku - niejacy orzecznicy psychiatrzy
    > wlepili mi (wyssane oczywiscie z kolka - falszywe) orzeczenie i
    > zaetykietowali jako potencjalnego przestepce.

    Może zacznij od postępowania uchylającego błędną wg Ciebie diagnozę,
    orzeczenie, czy co tam to było.Co to znaczy zaetykietowali jako przestępce,
    co to ma wspólnego z diagnozą i orzeczeniem?

  • 3. Data: 2009-12-09 08:37:14
    Od: "fir" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Polega na tym, ze kiedy z dostarczonych danych nie wynika dostatecznie
    > podejrzenie przestępstwa, brak jego ustawowych znamion lub nie podlega

    Jest pytanie co to znaczy 'nie wynika dostatecznie podejrzeniu
    przestepstwa'

    Ja WIEM ze opinia jaka mi wystawili psychiatrzy jest
    totalnie z kołka wyssana ('schizofrenia paranoidalna na podlozu
    hipohondrycznym' - defakto nie ma w tym orzeczeniu zadnych realnych
    dowodow czy podstaw ani zadnego uzasadnienia - wiec gdyby nad tym sie
    pochylic i to zbadac to by wyszlo jako falsz)

    Postrzegam to jako przestepstwo bo na tej podstawie mozna wsadzic
    w zasadzie kazdego przymusem do szpitala na dowolnie dlugi czas -
    nawet w obliczu absurdu

    > Może zacznij od postępowania uchylającego błędną wg Ciebie diagnozę,
    > orzeczenie, czy co tam to było.Co to znaczy zaetykietowali jako przestępce,
    > co to ma wspólnego z diagnozą i orzeczeniem?

    Na koncu orzeczenia napisano (tez zero uzasadnienia) ze jestem ewentualnie
    niebezpieczny i zaleca sie 'przymusowa internacje' Innymi slowy dostajesz
    wpis 'schizofrenia paranoidalna' jawny absurd i brak podstaw nikomu nie
    przeszkadza dostajesz wpis 'potencjalnie niebezpieczny' i ladujesz
    zdrowy i niewinny w szpitalu - napisalem oswiadczenia do sadu i sedzia
    odrzucil wniosek, ale to orzeczenie nademna wisi - podalem do prokuratury
    jako przestepstwo orzecznikow ale prokurator odrzucila - teraz napisalem
    odwolanie i czekam

    Na czym polega takie postepowanie uchylajace mozesz powiedziec pare slow?

    dzieki
    fir

  • 4. Data: 2009-12-09 09:38:43
    Od: p...@p...onet.pl

    > dostajesz wpis 'potencjalnie niebezpieczny' i ladujesz
    > zdrowy i niewinny w szpitalu

    sadzia oddalil wniosek prokuratury o zeslanie mnie ni z glupia frant
    do tego szpitala - wiec mi to w tej chwili bezposrednio nie grozi
    - ale heca jest uwazam dosyc przerazajaca : orzecznicy moga wysmazyc
    bzdure, prokurator pisze wniosek, niech no sedzia sie przychyli i
    kompletnie zaskoczony ziomek laduje zdrowy w szpitalu psychiatrycznym
    - nikomu nie trzeba zadnego dowodu ze zrobilo sie cos zlego ani
    nie ma mozliwosci udowodnienia ze nie jest sie chorym psychicznie i
    bah - siedzisz w szpitalu i powtarzasz wszystkim ze nic ci nie jest :-/
    Zgroza