  • 1. Data: 2002-06-10 19:22:40
    Temat: prawo a początki pornografii dziecięcej i pedofilii
    Od: "Mariusz" <t...@w...pl>

    Jak to jest w polskim prawie...

    Otóż w światowym internecie dostępne jest mnóstwo grafiki
    przedstawiającej nie co innego jak... nagie dzieci...! Tego typu galerie
    ładują się automatycznie, jak to zwykle bywa w pornograficznych stronach.
    Teoretycznie obrońcy tego typu "biznesu" skrzykną się zaraz chórem: "to nie
    pornografia" a inni wtrącą: "to jest sztuka". Nie wiem jak Wy, szanowni
    użytkownicy listy, ale ja tutaj żadnej sztuki nie znajduję! Faktycznie, nie
    jest zamieszczana grafika (przynajmniej nie dla zwykłych użytkowników) na
    której ukazuje się akty. To są "tylko" nagie dzieci. W dodatku obrońcy
    "biznesu" twierdzą, że to nic złego a dzieci się nawet śmieją (zdjęcia).

    Super. Tylko, że takie dzieci MUSZĄ się śmiać. Tak im kazano. To jest
    wykorzystywanie dzieci jedynie dla potężnego, brudnego szmalu. Za parę
    "groszy" zmusza się je do różnych rzeczy. A wszystko zaczyna się od
    "niewinnej nagości". Dopiero potem, jak naiwny człowiek się wciągnie
    zaserwują mu twarde sceny, gdzie nie ma litości i leje się krew! (dosłownie
    i w przenośni).

    Bez względu na pochodzenie dzieci (najczęściej wschodnia Europa, Azja) - to
    jest zbrodnia!

    Szanowni Rodzice (jeżeli goszczą na liście, a w co nie raczę wątpić) -
    wy najszybciej chyba potraficie zrozumieć moje słowa. W tak ekspresywnie
    rozwijającym się świecie, zdarzyć się to może każdemu dziecku. Jak nietrudno
    się domyślić, tego typu "niewinne" materiały powstają wszędzie!

    Milczeć nie można.

    W związku z tym mam bardzo konkretne pytania:
    Czy tego typu galerie są legalne w świetle naszego prawa (nagie "cieszące
    się życiem" dzieci)?
    A jak wygląda sytuacja w innych państwach? abstrahując od Szwecji - z
    wiadomych powodów...

    Jeżeli nie jest to legalne, to gdzie można zgłaszać podobne strony? (Polska
    i nie tylko)
    A gdzie zgłaszać strony pedofilskie i z dziecięcą pornografią? (Polska i nie
    tylko)

    Szukałem odpowiedzi na pytania w polskich przeglądarkach, ale nie znalazłem
    żadnych informacji.

    TO ZŁY ZNAK.
    Ludzie nawet jeżeli chcą pomóc, chcą zgłosić nielegalną witrynę, nie wiedzą
    jak to zrobić i czego się spodziewać. Nie zgłaszają stron, bo może boją się
    przeszukania ich osobistego komputera i oskarżenia o użytkowanie
    nielegalnego windowsa...

    Dopóki nic się tutaj nie zmieni, dzieci nie będą bezpieczne!

    Mariusz