  • 1. Data: 2007-02-20 17:24:50
    Temat: prawa niezadowolonej konsumentki
    Od: "Neo" <n...@w...info>

    moja małzonka kupiła sobie w piatek biustonosz - niestety w czasie sobotniej
    imprezy sprzączka nie wytrzymała i pekła - po blizszym obejrzeniu użyty
    plastik jest poprostu zbyt słaby i bardzo miekki - rozwaliłby sie wczejniej
    czy później.
    małzonka chciałaby najlepiej towar zwrócić (schrzaniona impreza przez ten
    duperel) i odzyskac kase
    bo takiego badziewia nie chce miec nawet juz naprawionego
    jakie kroki powinna przedsięwziąc
    oraz jakie prawa jej przysługują
    Neo

  • 2. Data: 2007-02-20 20:20:34
    Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
    Od: MK <X...@p...fm>

    Neo napisał(a):
> [...]
    > duperel) i odzyskac kase
    > bo takiego badziewia nie chce miec nawet juz naprawionego

    Powinieneś reklamować prezerwatywę która pękła twojemu staremu.

    MK

  • 3. Data: 2007-02-20 21:40:55
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MK" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Powinieneś reklamować prezerwatywę która pękła twojemu staremu.

    Napisz w temacie następnym razem że coś smiesznego bo pozwę Cie
    za oplucie monitora i zażadam zwrotu za ściereczki jednorazowe :-)

  • 4. Data: 2007-02-20 21:47:42
    Od: "Neo" <n...@w...info>

    a co w tym śmiesznego ?
    ze kupiła bielizne ? - sadzisz ze wydajac 400 zł na badziew jest rzeczą
    śmieszną ?
    mnie to nie bawi bo uderzyło mnie po kieszeni,i dość ze nie mam 400 zł to
    jeszcze żona wściekła jest że dała sie zrobić w balona. zmieszane razem
    powoduje ze nie mam aż takiego poczucia humoru jak ty

  • 5. Data: 2007-02-20 22:20:12
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 20 Feb 2007 22:47:42 +0100, Neo napisał(a):

    > mnie to nie bawi bo uderzyło mnie po kieszeni,i dość ze nie mam 400 zł to
    > jeszcze żona wściekła jest że dała sie zrobić w balona. zmieszane razem
    > powoduje ze nie mam aż takiego poczucia humoru jak ty

    1. Czy sprzedawca udzielił gwarancji na towar? (podejrzewam, że nie)
    2. Czy potrafisz z całą pewnością udowodnić, że wada występowała już w
    momencie zakupu, i ew. przekonać do tego sąd mający do dyspozycji opinię
    biegłego powołanego przez pozwaną stronę? (podejrzewam, że również nie)

    Jeśli odp. na powyższe pytania brzmią NIE, to daj sobie spokój.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2007-02-20 22:45:29
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    scream napisał(a):
    > 2. Czy potrafisz z całą pewnością udowodnić, że wada występowała już w
    > momencie zakupu

    a czy przypadkiem to nie sprzedający ma udowodnić, że jej nie było
    (jeżeli nie minęło 6 miesięcy od zakupu i Neo uzna, że towar jest
    niezgodny z umową)?

    --
    Pozdrawiam.

    Matt Z

  • 7. Data: 2007-02-20 22:47:25
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    scream napisał(a):

> [...]
    > biegłego powołanego przez pozwaną stronę? (podejrzewam, że również nie)
    >
    > Jeśli odp. na powyższe pytania brzmią NIE, to daj sobie spokój.

    Ale w przypadku niezgodnosci towaru z umowa to na sprzedawcy ciazy
    obowiazek udowodnienia ze wada nie wystepowala w momencie zakupu.

    Jacek

  • 8. Data: 2007-02-20 23:05:15
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Neo" <n...@w...info> napisał w wiadomości
    > ze kupiła bielizne ? - sadzisz ze wydajac 400 zł na badziew jest rzeczą
    > śmieszną ?

    400 za biustonosz? chyba wysadzany diamentami

  • 9. Data: 2007-02-20 23:11:40
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > jakie kroki powinna przedsięwziąc

    może złożyc reklamacje - sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie sie do niej

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2007-02-20 23:20:58
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > jakie kroki powinna przedsięwziąc

    Przeczytać archiwum bo jej mąż leń na to nie wpadł.
    W archiwum znajdzie odpowiedzi na wszystkie swoje wątliwości jakie ją naszły po
    tej imprezowej katastrofie.

    Moze też napisać do Janet Jackson. Pamętam jak jej coś pękło podczas otwarcia
    Super Bowl i wypadło jej co nieco. Pewno składała reklamację bo jej ciuszki
    były droższe a chryja zrobiła się większa :-)