  • 1. Data: 2002-05-06 06:29:00
    Temat: powstal problem z przepisaniem gospodarstwa na potomkow
    Od: "leq" <l...@w...pl>

    Witam wszystkich

    Mam nadzieje, ze trafilem dobrze i otrzymam interesujoace odpowiedzi za ktor
    e z gory dziekuje.
    Moi rodzice sa rolnikami, oboje posiadaja pole w tym ze tato juz od kilku la
    t jest na rencie, ma II grupe inwalidzka. Fakt posiadania pola uprawnia go d
    o otrzymywania tylko czesci renty. Mama tez jest u kresu sil (wlasnie jest w
    szpitalu), 29 IV skonczyl jej sie polroczny okres chorowania (wiecej nie moz
    na), a dostanie renty graniczy z cudem.
    pytania:
    1. Czy jest prawda to, ze pole mozna przepisac tylko na jedna osobe, ktora m
    usi potem placic KRUS?
    2. Od ilu hektarow musi sie placic ten KRUS?
    3. Jezeli ja pracuje i oplacany mam ZUS a mialbym wieksza liczbe tych hektar
    ow czy musialbm placic obydwa ubezpieczenia.

    Jest jedna przeszkoda, ze tato nie chce sprzedac tego pola

    --
    pozdrawiam