  • 1. Data: 2005-09-08 11:37:22
    Temat: potrzebna rada (zasiedzenie a postepowanie spadkowe)
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl>

    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/5ae20be121c8e166/1bbda8421a2176cf?lnk=st
    &q=news+zasiedzenie&rnum=8&hl=pl#1bbda8421a2176cf

    tutaj opisalem nurtujaca mnie sprawe. na dzisiaj natomiast sytuacja wyglada
    tak:
    odbyla sie rozprawa na ktorej moja mama zglosila sprzeciw do zasiedzenia o
    ktore wystapil wuj. padla sugestia zeby sie dogadac bo inaczej sprawa bedzie
    sie ciagnac latami.

    mam wiec pytanie: jesli zostanie wycofane przez mamę weto do zasiedzenia i
    bedzie spisana jakas ugoda czy porozumienie w tej sprawie (mama dazy tylko
    do tego by miec prawo korzystania z czesci domu -2 pokoje i kawalka ziemi,
    przez kilka m-cy w roku) to jakie bedzie to mialo skutki prawne i czy w
    jakikolwiek sposob bedzie zabezpieczac strone mojej mamy, na wypadek gdyby
    wuj chcial sie jej pozbyc, nie wpuscic, czy sprzedac dom z dzialka, jesli w
    koncu przejmie obiekt przez zasiedzenie.

    prosba o wszelkie sugestie.