  • 1. Data: 2002-05-11 18:52:12
    Temat: podzial wspolwlasnosci
    Od: <a...@y...com>

    jestem wspolwlascicielka posesji i domu na niej stojacego. Chcialabym ta
    wspolwlasnosc zlikwidowac i podzielic ta nieruchomosc, niestety nie jestem w
    stanie osiagnac porozumienia co do ksztaltu podzialu z drugim
    wspolwlascicielem. Czy w takim przypadku jedynym rozwiazaniem jest droga sadowa?

  • 2. Data: 2002-05-12 07:50:51
    Temat: Re: podzial wspolwlasnosci
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On 11 May 2002 a...@y...com wrote:

> [...]
    > jestem w stanie osiagnac porozumienia co do ksztaltu podzialu z drugim
    > wspolwlascicielem. Czy w takim przypadku jedynym rozwiazaniem jest droga

    Tak, możliwie w ramach ugody przed tym sądem.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)