  • 11. Data: 2021-12-01 10:28:26
    Temat: Re: płaszcz
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 30 Nov 2021 19:06:33 +0100, Shrek napisał(a):

    > Świat śmiał się z zamknieca lasów, a polacy dopiero z przedstawienia
    > tego w teleexpresie;)
    >
    > https://twitter.com/teleexpresstvp/status/1246821146
    181459969

    Chyba zacznę oglądać kurwizję, bo nie wiedziałem, że tam aż takie kabarety.
    Kiedyś próbowałem się rozbawić za pomocą "W tyle wizji", ale po kwadransie
    wymiękłem, a tam właśnie miało być śmiesznie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2021-12-01 14:03:24
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

    > Świat śmiał się z zamknieca lasów, a polacy dopiero z przedstawienia
    > tego w teleexpresie;)
    >
    > https://twitter.com/teleexpresstvp/status/1246821146
    181459969

    To niemożliwe, żeby taką propagandę uprawiała szczujnia. Niech mi
    ktoś powie, że to niemożliwe. Pliiisss.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 13. Data: 2021-12-01 21:54:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.12.2021 o 14:03, Zbynek Ltd. pisze:

    181459969

    > To niemożliwe, żeby taką propagandę uprawiała szczujnia. Niech mi ktoś
    > powie, że to niemożliwe. Pliiisss.

    Właśnie ogłosili, że nierząd p.o.remiera matigo jest najlepszy w
    historii, bo jako pierwszy wprowadził tarczę antyinflacyjną (polegającą
    na dodruku pieniądza) a poprzednie rządy miały to w dupie. Takżetentego.

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-12-01 23:42:47
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Właśnie ogłosili, że nierząd p.o.remiera matigo jest najlepszy w
    > historii, bo jako pierwszy wprowadził tarczę antyinflacyjną (polegającą
    > na dodruku pieniądza) a poprzednie rządy miały to w dupie. Takżetentego.

    Poprzednie rządy też w ogóle nie walczyły z koronawirusem.
    Musi być najlepsiejszy.