  • 1. Data: 2006-07-22 08:25:26
    Temat: piwo w torebce a picie w miejscu publicznym
    Od: "John Serin" <j...@m...com>

    Wczoraj jeżdżąc na rowerze widziałem jak jeden gość chciał zastosować
    unik pozwalający na picie alkoholu w miejscu publicznym. Puszkę miał
    zakrytą papierową torbą, tak by nie było widać co pije. Jednak patrol i
    tak się przy nim zatrzymał, nie czekałem na rozwój wydarzeń, tylko
    pojechałem dalej. Z ciekawości zapytam, czy ta metoda rodem z filmów
    amerykańskich działa i jak ktoś ma zamaskowany alkohol to jest
    bezpieczny?

  • 2. Data: 2006-07-22 08:28:57
    Temat: Re: piwo w torebce a picie w miejscu publicznym
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    John Serin napisał(a):
> [...]
    > pojechałem dalej. Z ciekawości zapytam, czy ta metoda rodem z filmów
    > amerykańskich działa i jak ktoś ma zamaskowany alkohol to jest bezpieczny?

    nie.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 3. Data: 2006-07-22 10:31:23
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    John Serin napisał(a):
    > Wczoraj jeżdżąc na rowerze widziałem jak jeden gość chciał zastosować
    > unik pozwalający na picie alkoholu w miejscu publicznym.

    Prawo nie zabrania spozywania alkoholu w miejscu publicznym.

    > Puszkę miał
    > zakrytą papierową torbą, tak by nie było widać co pije.

    Nie ma znaczenia z czego pije - moze to byc nawet butelka plastikowa po
    Coca Coli. Zakaz jest spozywania alkoholu.
    Rownie dobrze mozna pic z puszki po piwie herbate i nie popelnia sie
    wykroczenia

    > Z ciekawości zapytam, czy ta metoda rodem z filmów
    > amerykańskich działa i jak ktoś ma zamaskowany alkohol to jest
    > bezpieczny?

    Nie wiem czy dziala. Prawo zabrania spozywania alkoholu na ulicach,
    placach, w parkach i nie ma znaczenia w jakiej formie i z czego ten
    alkohol jest spozywany.

    Jacek

  • 4. Data: 2006-07-22 10:37:52
    Od: "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl>

    > Prawo nie zabrania spozywania alkoholu w miejscu publicznym.

    > Nie ma znaczenia z czego pije - moze to byc nawet butelka plastikowa po
    > Coca Coli. Zakaz jest spozywania alkoholu.

    Ty, weź się zdecyduj, to zabrania czy nie?
    A czy policja czy rangersi mają prawo sprawdzać co się pije z dowolnego
    pojemnika?

  • 5. Data: 2006-07-22 10:58:03
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 22 Jul 2006 12:37:52 +0200, Boombastic napisał(a):

    > Ty, weź się zdecyduj, to zabrania czy nie?

    Nie zabrania. Zabronione jest spożywanie w określonych miejscach.

    > A czy policja czy rangersi mają prawo sprawdzać co się pije z dowolnego
    > pojemnika?

    Po pewnych kombinacjach, tak.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2006-07-22 20:27:26
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Boombastic napisał(a):

    > Ty, weź się zdecyduj, to zabrania czy nie?

    A ty naucz sie czytac ze zrozumieniem. Nie ma zakazu spozywania alkoholu
    w miejscu publicznym - jest zakaz spozywania alkoholu na ulicach,
    placach, w parkach.

    Jacek

  • 7. Data: 2006-07-22 22:35:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Od: "John Serin" <j...@m...com>
    Data: 22 lipca 2006 10:25

    Polskie prawo zabrania picia alkoholu w pewnych miejscach, nie zaś zgorszenia
    tym powodowanego - co zresztą moim zdaniem jest błędem. Uważam, że o wiele
    groźniejsze z punktu widzenia społecznej szkodliwości jest picie wody mineralnej
    z butelki po wódce, niż wódki z butelki po wodzie mineralnej. W niektórych
    stanach USA zakazane jest właśnie powodowanie publicznego zgorszenia i stąd ta
    torebka papierowa się tam sprawdza. W Polsce nie.

  • 8. Data: 2006-07-23 09:25:02
    Od: "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl>

    > A ty naucz sie czytac ze zrozumieniem. Nie ma zakazu spozywania alkoholu w
    > miejscu publicznym - jest zakaz spozywania alkoholu na ulicach, placach, w
    > parkach.

    To niewiele innym miejsc publicznych zostało, co?

  • 9. Data: 2006-07-23 18:21:02
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Boombastic napisał(a):

    > To niewiele innym miejsc publicznych zostało, co?

    Bardzo wiele. Las, plaza, klatka schodowa do ktorej moze wejsc kazdy itp
    itd.
    A jesli mielibysmy byc drobiazgowi to, zgodnie z kodeksem drogowym,
    chodnik nie jest czescia ulicy tylko czescia drgogi ;) Wiec na upartego
    i na chodniku mozna pic :)

    Jacek

  • 10. Data: 2006-07-23 19:55:00
    Od: buraxta <b...@g...com>

    castrol wrote:
    > Bardzo wiele. Las, plaza, klatka schodowa do ktorej moze wejsc kazdy itp
    > itd.

    AFAIK przykładowo w Gdańsku Rada Miasta w drodze uchwały zabroniła
    spożywania alkoholu na plażach, a las możnaby ewentualnie podciągnąć pod
    park (krajobrazowy) :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\