  • 1. Data: 2006-07-22 09:31:58
    Temat: jak to sprzedawać
    Od: eLeM <e...@e...pl>

    Witam...

    Mam pewien mały problem, mianowicie jestem autorem kursu video który
    chciałbym zacząć sprzedawać w interecie jednak nie wiem jak jest to pod
    względem prawnym tzn. nie wiem czy musze mieć firme bądź też jakiś sklep
    króty by to sprzedawał czy też moge robić to sam jesli tak to czy musze
    odprowadzać jakiś podatek jeśli tak jaki, jak w tekim przypadku
    ewidencjonować sprzedaż jako osoba prywatna nie mam kasy fiskalnej także
    nie moge wystawiać faktur.

    Pozdrawiam,
    eLeM

  • 2. Data: 2006-07-22 20:47:45
    Temat: Re: jak to sprzedawać
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    eLeM napisał(a):
> [...]
    > odprowadzać jakiś podatek jeśli tak jaki, jak w tekim przypadku
    > ewidencjonować sprzedaż jako osoba prywatna nie mam kasy fiskalnej także

    pl.soc.prawo.podatki

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja