  • 1. Data: 2006-02-25 09:55:32
    Temat: pelnomocnictwo przy sprzedazy mieszkania
    Od: "Hanna" <n...@W...gazeta.pl>

    Witam.
    Bedzie to troszke dluzsza opowiesc. Jestm mezatka od ponad 10 lat. Rok po
    slubie moj dziadek zgodzil sie, abym mogla wykupic jedo mieszkanie na
    wlasnosc. Na akcie notarialnym widnieja tylko moje dane (meza nie). Taka byla
    wola dziadka. Pytanie nr 1: Czy to mieszkanie wchodzi do wspolnoty malzenskiej?
    Po kilku latach ustalilismy notarialnie rozdzielnosc majatkowa, ktora trwa do
    dzis.
    Teraz sedno sprawy. Dziadek jest umierajacy ale nie wiadomo ile jeszcze
    pozyje. Mieszka oczywiscie w ww lokalu. Natomiast ja wyjezdzam na kilka
    miesiecy za granice. Prawdopodobnie w tym czasie on zakonczy swoj zywot. Nie
    chcialabym wtedy oplacac pustego mieszkania.
    Pytanie nr 2: Czy maz moze sam sprzedac to mieszkanie. Czy ja jestem niezbedna?
    Pytanie nr 3: Czy moge ustanowic (notarialnie) pelnomocnika do sprzedazy tego
    mieszkania?

    Z gory dziekuje.
    N.

  • 2. Data: 2006-02-25 10:43:10
    Temat: Re: pelnomocnictwo przy sprzedazy mieszkania
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Hanna napisał(a):
> [...]
    > wola dziadka. Pytanie nr 1: Czy to mieszkanie wchodzi do wspolnoty malzenskiej?

    Nie
> [...]

    Nie
    > Pytanie nr 3: Czy moge ustanowic (notarialnie) pelnomocnika do sprzedazy tego
    Tak

    > Z gory dziekuje.
    > N.

    Michał
    m...@o...pl
    www.prawo.hg.pl
    GG 5024066

  • 3. Data: 2006-02-25 14:21:09
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Hanna wrote:
> [...]
    > Pytanie nr 3: Czy moge ustanowic (notarialnie) pelnomocnika do sprzedazy tego

    Notariusz przygotuje odpowiednie pełnomocnictwo.