  • 1. Data: 2008-01-03 21:40:39
    Temat: palenie w miejscach publicznych
    Od: "kundzia Pindzia" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jak to jest z paleniem w miejscach publicznych, czy nie ma sposobu zeby zmusić
    syfiarzy do respektowania mojego prawa do oddychania świeżym powietrzem?

  • 2. Data: 2008-01-03 22:40:28
    Temat: Re: palenie w miejscach publicznych
    Od: "luzak" <l...@s...pl>

    Użytkownik "kundzia Pindzia" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:fljkon$cu0$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > zmusić
    > syfiarzy do respektowania mojego prawa do oddychania świeżym powietrzem?

    a jak zmusić kobiety do utylizacji, zgodnie z ustawą o utylizacji materiałów
    medycznych, wszelakiej maści zakrwawionych materiałów higienicznych?

  • 3. Data: 2008-01-04 00:14:56
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    kundzia Pindzia napisał(a):

    > jak to jest z paleniem w miejscach publicznych, czy nie ma sposobu zeby zmusić
    > syfiarzy do respektowania mojego prawa do oddychania świeżym powietrzem?

    Prawnicy mają pewną zagwozdkę ze zdefiniowaniem co to jest właściwie
    miejsce publiczne, więc może być to kłopotliwe :)

    Definicja oficjalna "Miejsce publiczne - to miejsce dostępne dla bliżej
    nieokreślonej liczby osób"

    1. Czy klatka schodowa jest miejscem publicznym?
    2. Czy mieszkanie zajmowane przez rodzinę kilkuosobową jest miejscem
    publicznym?

    Technicznie rzecz biorąc za wyjątkiem piwnic i strychów nie wolno NIGDZIE
    pić alkoholu ani palić tytoniu, tak? :)

    Wszak wszystkie pozostałe lokalizacje to jak najbardziej miejsca publiczne

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2008-01-04 05:59:00
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    > Technicznie rzecz biorąc za wyjątkiem piwnic i strychów nie wolno NIGDZIE
    > pić alkoholu ani palić tytoniu, tak? :)

    To co mozna browarka spic na strychu bez obawy ze sie dostanie mandat?
    Watpie.

  • 5. Data: 2008-01-04 08:09:26
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Markus Sprungk pisze:

    > Technicznie rzecz biorąc za wyjątkiem piwnic i strychów nie wolno NIGDZIE
    > pić alkoholu ani palić tytoniu, tak? :)

    picie alkoholu nie ma nic wspólnego z miejscami publicznymi.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 6. Data: 2008-01-04 08:34:14
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 3 Sty, 22:40, "kundzia Pindzia" <k...@g...SKASUJ-
    TO.pl> wrote:
    > jak to jest z paleniem w miejscach publicznych,

    Mozna palic w miejscach publicznych.

    > czy nie ma sposobu zeby zmusić
    > syfiarzy do respektowania mojego prawa do oddychania świeżym powietrzem?

    Przeprowadz sie w Bieszczady.

  • 7. Data: 2008-01-04 10:58:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Mozna palic w miejscach publicznych.

    Niestety...

    Choć na szczęście coraz więcej jest wyjątków, czyli zakazów palenia :D

    > Przeprowadz sie w Bieszczady.

    Zamknij się w szczelnym pomieszczeniu i tam pal. Po jakimś czasie nawet
    nie będziesz musiał już tych swoich ukochanych narkotyków kupować, tak
    będzie "gęsta" atmosfera.

  • 8. Data: 2008-01-04 11:18:03
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 4 Sty, 11:58, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Zamknij się w szczelnym pomieszczeniu i tam pal. Po jakimś czasie nawet
    > nie będziesz musiał już tych swoich ukochanych narkotyków kupować, tak
    > będzie "gęsta" atmosfera.

    A zamknij sie w garazu z samochodem i odpal silnik.
    Kolega chcial oddychac czystym powietrzem, to mu doradzilem:)

  • 9. Data: 2008-01-04 12:33:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > A zamknij sie w garazu z samochodem i odpal silnik.

    A po co?

    > Kolega chcial oddychac czystym powietrzem, to mu doradzilem:)

    Jak zwykle bez sensu...

  • 10. Data: 2008-01-04 13:10:15
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    kundzia Pindzia pisze:
    > jak to jest z paleniem w miejscach publicznych, czy nie ma sposobu zeby zmusić
    > syfiarzy do respektowania mojego prawa do oddychania świeżym powietrzem?

    Rozumiem, że chodzi Ci o wszelkiej maści kotłownie, fabryki, samochody.
    Przy obecnym rozwoju cywilizacji może być problem z unieruchomieniem
    tych wszystkich przybytków.

    Arek