  • 1. Data: 2004-03-21 19:41:16
    Temat: oplata czlonkowska w spoldzielni
    Od: "Basia" <b...@n...onet.pl>

    Witam!

    Mam nadzieje, ze moze ktos sie orientuje i podzieli sie wiedza.
    Sytuacja z grubsza wyglada tak:
    Kupione zostalo mieszkanie z miejscem postojowym (spoldzielczo-wlasnosciowe
    prawo do lokalu) na rynku wtornym.
    Przeszlam sie do spoldzielni by pozalatwiac formalonosci - tj podanie o
    przyjecie w poczet czlonkow spoldzielni.
    No i przezylam szok - spoldzielnia zaspiewala sobie ponad 2200PLN oplaty
    czlonkowskiej (mila pani na moje pytanie czemu tak duzo odpowiedziala ze
    bylo wiecej, teraz jest mniej o 500 zl!!!).
    Slyszalam ze taka oplata nie moze byc wyzsza niz najniższe wynagrodzenie.
    Czy ktos wie, gdzie moge znalezc regulacje prawne (ustawa, uchwala?) na
    temat wysokosci oplaty jaka moze zazyczyc sobie spoldzielnia?
    Wszelkie informacje w tym tamacie bardzo mi pomoga, bo jak dla mnie ponad
    2200 to rozboj w bialy dzien.

    Pozdrawiam,
    Basia

    p.s. jesli temat byl juz poruszany bede wdzieczna za linka, szukalam z
    google ale bez efektu..