  • 1. Data: 2004-03-21 19:39:46
    Temat: Czy taki KRUS?
    Od: "Mih" <g...@w...pl>

    Jak w praktyce wyglada sprawa rejestracji w KRUSIE?
    Teoretycznie posiadacz 1 ha przeliczeniowego zglasza sie do KRUS,
    zostaje zarejestrowany i zaczyna placic kwartalne skladki.

    Nie wiem czy jest to prawda, ale slyszalem jednak, ze aby sie zarejestrowac,
    oprocz tego, ze wejdzie sie w posiadanie 1 ha trzeba jeszcze mieszkać blisko
    pola
    i mieć zaświadczenie od sołtysa + jeszcze kogoś ze wsi, że faktycznie
    pracuje sie na polu. Czasami wymagaja tez aby udokumentowac
    posiadanie kilku maszyn rolniczych.

    Czy to prawda?

    Marek

  • 2. Data: 2004-03-21 23:11:37
    Temat: Re: Czy taki KRUS?
    Od: "Jogin" <n...@t...pl>

    Czesc Marku
    Z ta dokumentacja odnosnie pracy na polu to prawda, nie wiem jak z tymi
    ciagnikami.
    Zawsze mozesz posiac trawe i raz do roku ja kosic, ze niby produkujesz pasze
    dla bydla.
    Doplaty beda przyznawane do ziemi na ktorej sie cos robi.
    Nieuzytki nie podlegaja doplacie.
    Dowiedz sie konkretnie u Soltysa.
    Pozdrawiam
    `Jogin

  • 3. Data: 2004-03-22 00:44:19
    Od: "Mayewsky" <m...@a...pl>

    Użytkownik "Jogin" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pasze
    > dla bydla.
    > Doplaty beda przyznawane do ziemi na ktorej sie cos robi.

    A czy od licpa ubiegłego roku, nie zmieniło ie to i nie trza być kilka lat
    rolnikiem