  • 1. Data: 2004-03-18 12:59:41
    Temat: opieka nad pasierbicą
    Od: "Jędrek" <J...@w...pl>

    moja żona wyjeżdża za granicę, żeby cokolwiek zarobić na 3 miesiące.
    mieszka z nami jej córka z poprzedniego małżeństwa. Jej ojciec płaci
    alimenty, zabiera ją zgodnie z postanowieniem sądu z 2 tydzień.

    Co może matka zrobić, aby jej ojciec nie był niwporzątku i naprzykład nie
    odwiózł córki na czasz itp.
    Zdażały się już z nim kłopoty, nie jest on szczytem inteligencji.

    Co mogę wtedy zrobić jako Ojczym, w sumie to nie mam żadnych praw do tej
    dziewczynki, jednak mieszka u mnie, itp.

    nie wiem sam boję się, że jak matki nie będzie to on narobi bydła

    pozdrawiam

    Jędrek