  • 61. Data: 2020-06-09 12:02:30
    Temat: Re: ofiara reprywatyzacji
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jest w jednym miejscu zgromadzone co kto powiedział?
    Powiedział złapany przez reporterkę na ulicy biegnąc w deszczu na przystanek, czy
    "powiedział" w poważnym tekście?

    -----

  • 62. Data: 2020-06-09 12:08:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-06-09 o 12:02, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jest w jednym miejscu zgromadzone co kto powiedział?
    > Powiedział złapany przez reporterkę na ulicy biegnąc w deszczu na
    > przystanek, czy "powiedział" w poważnym tekście?
    >

    > -----

    To był tylko jeden tweet, wysil się, skoro chcesz dyskutować, i zapoznaj
    się z tematem.

    --
    Liwiusz

  • 63. Data: 2020-06-09 12:24:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Skoro tak, to nawet Twój umysł to ogarnie.
    Tłita mam tam gdzie mordoksiążkę.

    -----

  • 64. Data: 2020-06-09 12:29:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-06-09 o 12:24, ąćęłńóśźż pisze:
    > Skoro tak, to nawet Twój umysł to ogarnie.
    > Tłita mam tam gdzie mordoksiążkę.
    >

    > -----

    google: boom przejęła.

    --
    Liwiusz

  • 65. Data: 2020-06-09 12:40:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Sygnatura?

    -----

  • 66. Data: 2020-06-09 12:49:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.google.com/search?q=google:boom+przejęła&tbm=isc

    -----

  • 67. Data: 2020-06-09 13:55:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Inaczej.
    Jan Kowalski walczy o wolność, równość i demokrację - czyli w słusznej sprawie, 7/24,
    przestawiając nos burdelmamie córce alfonsa.

    -----
    > Jan Kowalski od 8.00 do 15.00 walczy o wolność, równość i demokrację - czyli w
    słusznej sprawie a o 16.00 idzie się napić do baru
    > i tam przestawia nos trzem klientom i gwałci dwie kelnerki a po wyjściu rozbija
    szyby w sklepach na ulicy i policja go łapie a sąd

  • 68. Data: 2020-06-09 13:59:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Spiewak dzisiaj w tokfm (pewnie) powtórzył że istnieje dokument w
    >którym 3 razy występuje słowo PRZEJĘCIE i podpis tej pożalsięboże
    >prawniczki z domu ;-)

    A skan tego dokumentu gdzie jest ?

    >Ta prawniczka nie dopełniła obowiązków bo szkoda jej było 15 minut na
    >sprawdzenie wieku i daty śmierci człowieka ze znanej AKowskiej
    >rodziny

    Nie wiem czy to takie 15 minut ... kto to byl, gdzie zmarl ?
    A jako kurator w ogole ma obowiazek sprawdzac ?

    >oraz bezprawnie ustalała czynsze w tej kamienicy i reprezentowała

    a te czynsze to na czyje konto szly ?

    >lokatorów na zebraniach.

    Hm, czy tak bezprawnie ... jako ustanowiony kurator, to chyba prawnie.
    A lokatorzy ... to tylko lokatorzy, o ile dobrze rozumiem, na zebraniu
    jest wlasciciel lokalu ... lub jego kurator.

    >Za ujawnienie tego procederu opinii publicznej Spiewak został
    >prawomocnie skazany z paragrafu KARNEGO.

    Nie za ujawnienie, tylko za oszczerstwo.
    Bylo sie skontaktowac z prawnikiem przed ujawnieniem :-)

    Ujawnic wolno, ale pomyslec co sie pisze, to trzeba :-)

    >Który ma lepsze dane z utajnionej rozprawy. Macie cwaniaczki jakieś
    >wtyki? ;-)

    Spiewak pewnie ma protokol.
    Tylko czy wolno mu opublikowac ... a niech do gazety zaniesie
    anonimowo, albo do wikileaks :-)

    J.

  • 69. Data: 2020-06-09 14:09:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Uważasz, że w księgach wieczystych (przedwojennych) nie było daty urodzenia
    właściciela?
    Złożenie zapytania do bazy Pesel (prosząc sąd)/MSWiA (bezpośrednio)?
    Może chociaż ogłoszenie wywiesiła na tablicy urzędu dzielnicy, żeby się zgłosił ;-))
    Albo zapłaciła GazWyb za ogłoszenie??

    -----

  • 70. Data: 2020-06-09 14:12:08
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-09 o 11:38, cef pisze:

    > Nie rozumiem dlaczego nie użył tego wcześniej,
    > żeby się bronić.

    Może i użył ale wysoki sond ;-) uznał podczas utajnionej rozprawy że
    jest winny bo tak zinterpretował sobie ... i co mu teraz zrobisz?

    > Pani adwokat jest od tego, żeby wiedzieć z jakiego paragrafu
    > skorzystać i czy pozwać cywilnie czy inaczej i jak jest dla niej lepiej
    > a nie dla pomawiającego.

    Paniusia prawniczka mogła sobie wybierać co jest dla niej lepiej ale
    niezawisły SOND powinien jej widzimisię pogonić na Berdyczów.

    > Jest jakiś stan prawny i jakiś wyrok.

    I jest ułaskawienie oraz powszechny ostracyzm dla takich wyroków.

    Wypalać gorącym żelazem