  • 1. Data: 2003-01-14 19:18:26
    Temat: odzyskać dług - jak ?
    Od: c...@o...pl

    Witam grupę.

    Dwa lata temu pożyczyłem znajomenu pewna kwotę pieniędzy - niezbyt dużą (ok 1000
    $).było to bez żadanej umowy, bez świadków - na rękę. Obcenie chciałem odzyskać
    pieniądze, bo są mi bardzo potrzebne, ale człowiek ten nie kwapi się z
    oddaniem. Czy mogę coś w takiej sytuacji zrobić ? Co radzicie ? Czy można
    zrobić sprawę w sądzie ? A jeśli on po prostu powie "ja od niego nic nie
    brałem" ? Może jakaś firma odzyskująca długi ? Może go troszkę postraszyć?

    Jakieś inne pomysły - tylko proszę poważne.

    dziękuję - darek

  • 2. Data: 2003-01-14 20:54:14
    Temat: Re: odzyskać dług - jak ?
    Od: "mrola" <m...@p...onet.pl>

    Czy mogę coś w takiej sytuacji zrobić ? Co radzicie ? Czy można
    > zrobić sprawę w sądzie ? A jeśli on po prostu powie "ja od niego nic nie
    > brałem" ? Może jakaś firma odzyskująca długi ? Może go troszkę postraszyć?

    Dwóch ruskich - to najskuteczniejszy system windykacji jaki znam....

  • 3. Data: 2003-01-15 06:18:53
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    z pewnością

    Co radzicie ?

    czy masz świadków, jakieś dokumenty etc .etc. ?

    : Czy można zrobić sprawę w sądzie ?

    sprawę w sądzie można zrobić zawsze :)

    : A jeśli on po prostu powie "ja od niego nic nie brałem" ?

    jeśli nie masz absolutnie żadnych dowodów, to możesz mieć problem

    : Może jakaś firma odzyskująca długi ? Może go troszkę postraszyć?

    a chcesz miec kontakt z prokuraturą?

    pozdr.

  • 4. Data: 2003-01-15 10:11:11
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > pieniądze, bo są mi bardzo potrzebne, ale człowiek ten nie kwapi się z

    Teraz nic juz nie mozesz zrobic. Zrobiles mu prezent.

    --
    Krzysztof Pułapa, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 5. Data: 2003-01-15 10:46:29
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Teraz nic juz nie mozesz zrobic. Zrobiles mu prezent.

    to nieprawda, Krzysztofie

  • 6. Data: 2003-01-15 16:59:51
    Od: "mnich" <j...@w...home.pl>

    > : Dwa lata temu pożyczyłem znajomenu pewna kwotę pieniędzy - niezbyt dużą
    > (ok 1000

    Cos wiecej o tym znajomym jesli mozna . Kto to ? Moze rodzina ? Moze masz na
    niego "haka" ?

  • 7. Data: 2003-01-15 18:23:18
    Od: c...@o...pl

    > Cos wiecej o tym znajomym jesli mozna . Kto to ? Moze rodzina ? Moze masz na
    > niego "haka" ?

    Dalsza rodzina - ale mamy slabe kontakty. "Haka" - jak piszesz to nie mam
    zadnego, niestety. Cos by to zmienilo?

    Ciag dalszy sprawy: dzis z nim rozmawialemi troche sie poklocilismy, ponioslo
    mnie i nagadalem mu ze wynajme firme i ze odzyskam pieniadze inaczej, itd.
    Wiem, nie zapanowalem nad soba - blad. Co to zmienia w sprawie?

    darek.

  • 8. Data: 2003-01-15 18:25:53
    Od: c...@o...pl

    > to nieprawda, Krzysztofie

    to co moge jeszcze zrobic ?
    darek.

  • 9. Data: 2003-01-16 12:10:37
    Temat: Re: Re: odzyskaćdług - jak ?
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > : Teraz nic juz nie mozesz zrobic. Zrobiles mu prezent.
    > to nieprawda, Krzysztofie

    To udowodnij ....

    Nie ma swiadkow.
    Nie ma papierow.

    Jakbys mial racje, to ja jutro zglaszam, ze pozyczylem Guzowatemu 100 tys
    zl i nie oddal ;-)

    --
    Krzysztof Pułapa, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 10. Data: 2003-01-16 12:16:29