    From: "uciu" <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odwołanie o odmownej decyzji wypłaty odszkodowania
    Date: Sat, 26 Dec 2009 23:06:13 +0100

    Witam,
    jakiś czas temu wjechałem do dziury w jezdni przez co 2 opony i 2 felgi są
    do wyrzucenia.

    Dziura -> głęboka na 16cm, wycięta piłą, z ostrą krawędzią) wykonała ją
    firma kupiąca kanalizacje i nie zabezpieczyła jej na noc - miejsce nie
    oświetlone, barierki leżały na chodniku, 400m wcześniej była znak uwaga
    roboty.

    Przyjechała policja, przyznali mi racje, że dziura nie była widoczna i nie
    była należycie oznaczona -> sporządzili notatkę i porobili zdjęcia.

    Z notatką byłem w MZD -> ci odesłali mnie swojego ubezpieczyciela, bo droga
    była ubezpieczona.

    Byłem u ubezpieczyciela, godzine spisywałem wnioski/oświadczenia, ich
    rzeczoznawca porobił zdjęcia rozwalonych kół.

    Przysłali mi kosztorys do akceptacji -> zaakceptowałem go.

    Miesiąc ciszy.

    Przed świętami przyszło pismi (link poniżej) w którym odmówiono mi wypłaty
    odszkodowania, powód- za dziure odpowiada firma kopiąca kanalizacje (wiecej
    w piśmie)...
    http://img196.imageshack.us/img196/3999/ict7543.jpg

    Jest tam informacja, ze jak się nie zgadzam mogę się odwołać - i teraz
    pytanie : co powinienem w takim odwołaniu napisać poza tym, że za droge i
    jej stan odpowiada zarządca czyli MZD i jeśli ów zarządca uważa, że winna
    jest firma od kanalizacji, to niech występuje do niej z regresem.
    /
    Pismo chce wysłać do INTERRISKU i kopię do MZD. Chyba, że mam zrobić
    inaczej?

    Poradzcie coś bo nie chce dać za wygraną MZD w moim mieście bo stan dróg
    jest tak fatalny, że szkoda gadać!!
    Poza tym 2 koła i felki kosztowały swoje i chce tą kase odzyskać.

    ---
    uciu