  • 11. Data: 2009-08-19 12:21:47
    Temat: Re: odstąpienie od zakupu auta
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    On 19 Sie, 14:19, wombi <w...@u...to.onet.eu> wrote:

    > Nie ma tych 10 dni jeśli kupował na licytacji.

    No własnie - kupowałem na licytacji.

    --
    GregorY

  • 12. Data: 2009-08-19 12:45:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > może i działa ale bez oleju tego nie sprawdzę prawda?

    hmmm
    nie do konca rozumiem e sytucje.
    Przywieźli ci to auto? Pojechałes po nie?
    Odebrałes nawet bez wlaczenia silnika?

    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU
    W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE

  • 13. Data: 2009-08-19 14:03:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    GregorY wrote:
    > witam. Pytanie dotyczy możliwości odstąpienia od zakupu auta -
    > licytowałem samochód w aukcji samochodowej i wygrałem licytację.
    > Odebrałem fakturę, zapłaciłem za niego przelewem, jednakże gdy
    > chciałem odebrać wóz z parkingu okazało się, że nie ma w silniku ani
    > grama oleju. Mam podejżenia, że samochód jeździł bez oleju co grozi
    > szybkim jego zatarciem. Czy ktoś mi może nakreślić możliwości
    > wycofania się z tego zakupu?

    a co było w opisie?

    bo imho fakt że silnik jest suchy wskazuje na brak właściwego serwisowania
    (ni przestrzeganie okresowych przeglądów) albo poważne uszkodzenie silnika
    (olej sie wylał). Jeśli w opisie były zapewnienia, że pojazd był serwisowany
    to mogłyby być podstawy do zerwania umowy.