  • 1. Data: 2006-11-07 14:31:39
    Temat: niepłacenie czynszu przez część domowników-groźba eksmisji ...
    Od: "Hania " <v...@g...pl>

    Witam,
    Ciocia oddała swoje spółdzielcze mieszkanie, by jej córeczka z zięciusiem
    mogli zamienić swoje, również spółdzielcze na większe. Teraz ciocia mieszka
    z córką, zięciusiem, ich córką i gachem córki. Owe 4 osoby pracują czasami,
    od kilku miesięcy nie płacą czynszu (bo trzeba było wyprawić synkowi wesele,
    pomóc kupić mieszkanie i takie tam).
    Ciotka daje im na czynsz, ale zostaje jej jakieś 200 zł na
    przeżycie...myślę, że powinna płacić część czynszu. Ciotka jest starszą
    osoba (70lat), schorowaną, sytuacja i widmo eksmisji wpędza ją do grobu.
    Czy macie może pomysł, jak sprawić, by np. rozdzielić mieszkanie, ew. osobę,
    która za czynsz płaci traktować w syt. grożącej eksmisji inaczej, niż
    wykpiwającą się od obowiązków chołotę? Jak się ma w tej syt. sprawa ddania
    mieszkania córeczce ...
    Szkoda mi ciotki i szlag trafia na pomysły jej pomiotu...
    Any ideas? :(

    pozdr.Hania