  • 1. Data: 2009-01-12 21:41:40
    Temat: "niepelnosprawni parkuja na zwyklych miejscach, w przekonaniu, że im wolno"
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    witam!
    czytam jeden akapit artykulu 5 raz i nie rozumiem, jesli na parking podjedzie
    dwoch niepelnosprawnych to tylko jeden z nich moze zaparkowac na kopercie a
    drugi nie moze korzystac z parkingu, ktory jest np. prawie pusty?

    "Kłopot z kierowcami - cwaniakami jest też w centrum. Tutaj przygotowano dla
    inwalidów 60 miejsc postojowych. W ciągu dnia są jednak często zajęte przez
    zdrowych. Wtedy niepełnosprawni parkują na zwykłych miejscach, w przekonaniu, że
    im wolno i dostają mandaty. Taki kłopot miał nasz czytelnik Edward Michalak.
    Dostał 50 zł kary. - Co miałem zrobić? Jechać na drugi koniec strefy czy
    godzinami krążyć i szukać koperty? - pytał, gdy przyszedł z parkingowym
    problemem do redakcji."

    link:
    http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AI
    D=/20090112/POWIAT04/660998100

  • 2. Data: 2009-01-12 22:32:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    gardziej pisze:
> [...]
    > podjedzie dwoch niepelnosprawnych to tylko jeden z nich moze zaparkowac
    > na kopercie a drugi nie moze korzystac z parkingu, ktory jest np. prawie

    Nie... To brednie jakieś.

    Niepełnosprawnemu jak najbardziej wolno zaparkować na "normalnym" miejscu.

  • 3. Data: 2009-01-12 23:47:12
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Nie... To brednie jakieś.
    >
    > Niepełnosprawnemu jak najbardziej wolno zaparkować na "normalnym" miejscu.

    może chodzi o jakieś darmowe parkowanie?

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 4. Data: 2009-01-12 23:48:00
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Nie... To brednie jakieś.
    >
    > Niepełnosprawnemu jak najbardziej wolno zaparkować na "normalnym" miejscu.

    Może niepełnosprawny może zaparkować za darmo, ale nie wszędzie tylko na
    miejscach "z wózkiem"?

    p. m.

  • 5. Data: 2009-01-13 08:30:23
    Od: Gwyn <g...@a...pl>

    mvoicem pisze:
    > Może niepełnosprawny może zaparkować za darmo, ale nie wszędzie tylko na
    > miejscach "z wózkiem"?

    Dokładnie o to chodzi. Dziennikarze już nawet zdań nie potrafię jasno
    sformułować.

    Gwyn

  • 6. Data: 2009-01-13 11:28:23
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Gwyn"

    > Dokładnie o to chodzi. Dziennikarze już nawet zdań nie potrafię jasno
    > sformułować.

    dziwne, bo moj znajomy parkuje za darmo w W-wie w strefie
    platnego parkowania gdzie popadnie i nie dostaje zadnych kar
    (ma na szybie odpowiednie naklejki)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2009-01-13 14:35:28
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Dokładnie o to chodzi. Dziennikarze już nawet zdań nie potrafię jasno
    > sformułować.

    Nie chodzi o to, czy potrafią, czy nie, ale o to, że taki "jasno"
    sformułowany tekst będzie mniej sensacyjny (=mniejsza premia).

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com