  • 11. Data: 2006-12-25 16:48:08
    Temat: Re: niedogrzane mieszkanie
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "animka" <a...@n...ma.wp.pl> wrote in message
    news:emol0l$vj1$1@news.onet.pl...
    mnie też jest zimno napisał(a):

    >Ja kiedyś w święta zadzwoniłam do pogotowia spec-u i przyjechali.
    >Odpowietrzyli pion w piwnicy.

    też możliwe, że ktoś coś skopał i gdzieś jest powietrze.
    Bez znajomości kntrukcji instalacji cięzko powiedzieć gdzie odpowietrzeć.
    proponuję jednak najpier pokręcic, kryzą, potem spróbowac delikatnie
    odkrecić górną śrubę kaloryfera, tuż przy zaworze i zobaczyc, czy będzie
    syczało powietrze. Miskę podstawić pod spód. Poczekać, aż się wysyczy i
    zakręcić.
    Jak to nie pomoże, to trzeba pofatygować się po fachowców.
    I tak się cieszcie, że wam rury nie brzęczą.

  • 12. Data: 2006-12-25 20:45:27
    Od: " też mi zimno" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > też możliwe, że ktoś coś skopał i gdzieś jest powietrze.
    Odpowietrzanie mam w każdym kaloryferze, takie, ze sama mogę je odpowietrzać,
    bez speca,
    nic to nie daje, bo kaloryfer nie jest zapowietrzony.

    Woda dopływająca jest zbyt zimna, rurki doprowadzające wodę powinny być
    gorące, nie tylko ciepłe (około 35 stopni miała ta woda).

    > I tak się cieszcie, że wam rury nie brzęczą.
    Dlaczego mam się cieszyć ? Dawniej była instalacja żelazna, i było dobrze,
    teraz jest plastkiowo-aluminiowa i jest źle
    mimo stale ustawionego termostatu na maksa.
    Instalacja nie bzeczała ani tamta, ani ta.

  • 13. Data: 2006-12-25 21:24:31
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    " też mi zimno" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Woda dopływająca jest zbyt zimna, rurki doprowadzające wodę powinny być
    > gorące, nie tylko ciepłe (około 35 stopni miała ta woda).

    No to rurki nie są ciepłe tylko sa zimne.
    Dzwoń do odministracji. U mnie mają 60 st.