  • 1. Data: 2006-10-25 13:55:20
    Temat: narkotyki w samochodzie
    Od: a...@w...pl

    Może wie ktoś w jaki sposób można odzyskać samochód z
    prokuratury,który jest dowodem w sprawie.Mój mąż wziął kredyt na
    samochód dla znajomego.Znajomy zajmował sie lewymi interesami.Został
    aresztowany a samochód zatrzymany.A nam został kredyt.Chcielibyśmy
    sprzedać ten samochód aby go spłacić tylko nie wiemy jak go
    odzyskać.proszę o pomoc!

  • 2. Data: 2006-10-25 14:06:23
    Temat: Re: narkotyki w samochodzie
    Od: "Zbig.T" <t...@g...pl>

    Zakładając, że samochód był zarejestrowany na tego "znajomego" i
    służył do popełnienia przestępstwa, to niestety ale sprawa wygląda
    kiepsko.
    Pzdr.

    ps.com...

  • 3. Data: 2006-10-25 16:12:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zbig.T" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zakładając, że samochód był zarejestrowany na tego "znajomego" i służył do
    > popełnienia przestępstwa, to niestety ale sprawa wygląda kiepsko.

    Skoro mąż pytającej wziął na ów samochód kredyt, to najpewniej samochód jest
    zarejestrowany na męża, a nie znajomego.

  • 4. Data: 2006-10-25 17:01:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    a...@w...pl wrote:
> [...]
    > aresztowany a samochód zatrzymany.A nam został kredyt.Chcielibyśmy
    > sprzedać ten samochód aby go spłacić tylko nie wiemy jak go

    A kto jest właścicielem pojazdu? Jeśli ten znajomy, to zapomnij o
    samochodzie - przepadek narzędzia przestępstwa i po ptakach.

  • 5. Data: 2006-10-25 18:34:05
    Od: "Zbig.T" <t...@g...pl>

    Może być znaczna różnica między wzięciem samochodu na kredyt a wzięciem
    kredytu i przekazaniem pieniędzy znajomemu aby kupił sobie samochód,
    więc może Agatka doprecyzuje temat. Pzdr.

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:eho3aa$t4h$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 6. Data: 2006-10-25 19:30:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Może być znaczna różnica między wzięciem samochodu na kredyt a wzięciem
    > kredytu i przekazaniem pieniędzy znajomemu aby kupił sobie samochód, więc
    > może Agatka doprecyzuje temat. Pzdr.

    No ale wówczas pytająca nie pisała by o zamiarze jego sprzedaży.