  • 1. Data: 2006-10-25 14:32:34
    Temat: Ogłoszenie w prasie
    Od: "j." <j...@p...onet.plCIACH>

    Witam,

    W sekcji reklam burdeli zwanych agencjami towarzyskimi ukazało się
    ogłoszenie z moim numerem telefonu stacjonarnego.

    Gazeta ma spory nakład, wiec odzew klientów jest na tyle duży że wieczorem
    musze wyciszać/wyłączać telefon.

    Jakie kroki prawne mogę podjąć i na jakiej podstawie prawnej w stosunku do
    wydawcy gazety ?

    Czego mogę żądać (wycofania ogłoszenia- wygląda na cykliczne, sprostowania,
    odszkodowania) ?

    Pozdrawiam

    j.

  • 2. Data: 2006-10-25 14:41:04
    Temat: Re: Ogłoszenie w prasie
    Od: "DarkDaro" <d-j1@hate-spam_gazeta.pl>

    > Czego mogę żądać (wycofania ogłoszenia- wygląda na cykliczne,
    > sprostowania, odszkodowania) ?

    Umawiaj wszystkich na tą samą godzinę i podawaj niskie ceny np 100zł/h full
    servis- sami niedługo będą prosić o wycofanie ogłoszenia.
    --
    Pzdr
    Mroczny Daro .

  • 3. Data: 2006-10-25 15:04:52
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    DarkDaro napisał(a):

    > Umawiaj wszystkich na tą samą godzinę i podawaj niskie ceny np 100zł/h
    > full servis- sami niedługo będą prosić o wycofanie ogłoszenia.

    Dokladnie, a jak beda sie pytac o adres, to podawaj im adres redakcji
    owego pisma (jesli to to samo miasto).

    pozdrawiam,
    Przemek O.