  • 1. Data: 2006-02-01 08:36:39
    Temat: nagranie cyfrowe - dyktafon
    Od: "MaricoR" <w...@p...onet.pl>

    Czy nagranie osoby na dyktafon moze stanowić dowód potwierdzający moja
    niewinność?
    Były pracodawca oskarżył mnie o cos czego nie zrobiłem i złożył fałszywe
    oskarżenia.
    Jestem w posiadaniu nagrania rozmowy w której on przyznaje że kłamał i że
    chce mnie w jakikolwiek sposób ukarać.
    Mowi też że nie przyzna się do kłamstwa bo sam poniesie kare.
    Prosze o pilne wypowiedzi.

    Dziekuje

  • 2. Data: 2006-02-01 10:26:13
    Temat: Re: nagranie cyfrowe - dyktafon
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    MaricoR wrote:
    > Czy nagranie osoby na dyktafon moze stanowić dowód potwierdzający moja
    > niewinność?

    Poszukaj w archiwum, było już pisane, że dowodem jest to co sąd uzna,
    że może być dowodem.

    --
    Filip.

  • 3. Data: 2006-02-01 20:46:18
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    > chce mnie w jakikolwiek sposób ukarać.
    > Mowi też że nie przyzna się do kłamstwa bo sam poniesie kare.
    zobacz sprawe Rywina dowod nagranie na dyktafonie cyfrowym

  • 4. Data: 2006-02-01 20:59:00
    Od: "Janusz Z. Sawicki" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cześć !
    Doprowadziłem kiedyś faceta do "zwierzeń" o samorządowych
    przekrętach.Dyktafon cyfrowy, którym z ukrycia nagrałem rozmowę, był dowodem
    w sprawie prowadzonej przez prokuratora.
    Prokurator niestety nie dopatrzył się "znamion czynu zabronionego" i sprawę
    umorzył, ale to już inna bajka.
    Pozdrawiam
    JZS

  • 5. Data: 2006-02-03 20:40:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MaricoR wrote:
    > Czy nagranie osoby na dyktafon moze stanowić dowód potwierdzający moja
    > niewinność?

    Móc może. Ale nie musi ;)

    Czy taki dowód zostanie uznany - to zależy od biegłych, sędziego,
    jakości nagrania...

    Na pewno to lepsze od zeznania 1 na 1.

  • 6. Data: 2006-02-04 02:47:47
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    wiadomości news:43e3bfab$1@news.home.net.pl...

    > Móc może. Ale nie musi ;)

    wlasnie moze nie musi - w Polsce kazdy sedzia moze uznac, ze to nie dowod
    chocby jako zywo to przeczylo rozsadkowi

    Pozdr Maver.