  • 1. Data: 2006-02-01 00:25:48
    Temat: Problem z pracodawca.
    Od: "Przem@s - [Helldriver]" <h...@n...o2.pl>

    Witam. Mam taki problem. Pracowalem dla pewnej firmy, ktora obiecywala mi
    umowe o prace. Zadnej umowy NIE DOSTALEM. Teraz rozchodze sie z ta firma i
    sa problemy z rozliczeniem. Tzn szef tej firmy nie potrafi dojsc do
    rozliczenia ile z jakiego miesiaca zostalo.
    Powiedzcie czy np straszenie jakims pip`em itp moze cos pomoc ?
    Pracowalem w firmie X a moim miejscem pracy byla firma Y. Za moja prace
    firma X wystawiala firmie Y fakture co miesiac. Czyli firma Y gdzie
    wykonywalem prace jako pracownik firmy X jest ok w stosunku do mnie lecz
    jest problem z firma X, ktora obiecywala mi umowe lecz jej nie dostalem.
    Prosze powiedziec jakie mam szanse np w sadzIe pracy?

    Pozdrawiam, Przemek

  • 2. Data: 2006-02-01 00:42:46
    Temat: Re: Problem z pracodawca.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przem@s - [Helldriver] wrote:
    > Prosze powiedziec jakie mam szanse np w sadzIe pracy?

    Duże.
    Bo nikt w firmie Y się nie podłoży i nie powie, że nie pracowałeś.
    Umowę o pracę miał ci dostrczyć w ciągu 7 dni.
    Za sam ten fakt może już bęknąć.
    Jak ci płacił, przelew do ręki, jakieś dokumenty masz?

  • 3. Data: 2006-02-01 01:01:22
    Od: "Przem@s - [Helldriver]" <h...@n...o2.pl>

    > Jak ci płacił, przelew do ręki, jakieś dokumenty masz?
    Pieniadze odbieralem ja lub on od firmy Y na co mam dokumenty KW podpisywane
    przez pracownikow firmy Y oraz przeze mnie. Teraz z jego rozliczen wychodzi
    ze np za grudzien jestem na minusie pareset zl a z moich wyliczen wychodzi
    ze mam jeszcze dostac 805 zl i takie wlasnie mam problemy z nim :[

    Pozdrawiam, Przemek

  • 4. Data: 2006-02-01 06:56:54
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Przem@s - [Helldriver]" <h...@n...o2.pl> napisał w
    wiadomości news:drov9c$fkh$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > jest problem z firma X, ktora obiecywala mi umowe lecz jej nie dostalem.
    > Prosze powiedziec jakie mam szanse np w sadzIe pracy?

    Umowa o pracę powinna być zawarta w pierwszym dniu pracy, a nie w ciągu 7
    dni/ tak było dawniej/.