  • 1. Data: 2008-12-30 13:13:46
    Temat: naciąganie klientów
    Od: "maveriq" <n...@a...ble.com>

    http://www.duzozyczen.pl/?110596

    Czy takie praktyki są dozwolone (wg. prawa konsumenta?). Dodam, iż
    operatorem jest firma:

    CT Creative Team S.A.
    siedziba: Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa

    zaś SMS z informacją przyszedł z nieznanego mi numeru GG.

    Pozdrawiam, M.

    --
    Nigdy nie kłóć się z głupcem, inni mogą nie dostrzec różnicy.

  • 2. Data: 2008-12-30 15:15:35
    Temat: Re: naciąganie klientów
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    k.gda.pl
    użytkownik *maveriq* napisał(a):

> [...]
    >
    > CT Creative Team S.A.
    > siedziba: Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa
    >
    > zaś SMS z informacją przyszedł z nieznanego mi numeru GG.

    Fajne. Beż żadnej pracy i za nic w zamian ciągną całkiem przyjemną kasę :)

    --
    Big Jack
    //////

  • 3. Data: 2008-12-30 18:01:41
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 30 Gru, 14:13, "maveriq" <n...@a...ble.com> wrote:
> [...]
    > siedziba: Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa

    > --
    > Nigdy nie kłóć się z głupcem, inni mogą nie dostrzec różnicy.

    spam, spam spam spam spam spam

    i proba wyludzenia.

  • 4. Data: 2008-12-30 19:16:01
    Od: qnick_bis <n...@n...pl>

    maveriq pisze:
> [...]
    >
    > Pozdrawiam, M.
    >
    > --
    > Nigdy nie kłóć się z głupcem, inni mogą nie dostrzec różnicy.

    Jakie naciąganie nie chcesz nie wysyłaj :)

  • 5. Data: 2008-12-31 22:41:44
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości:
    k.gda.pl

    > Fajne. Beż żadnej pracy i za nic w zamian ciągną całkiem przyjemną kasę
    > :)

    A wiecie w wszystkie te audiotele są w rękach
    JEDNEJ FIRMY ... która pozornie wyglada
    jak 8-9 rożnych firm. To jest monopol i sporo
    zamieszanych w to osób dostaje z tego działkę.

    Spróbujcie sami otworzyć taką firmę, z góry uprzedzę
    że choćbyście mieli nie wiem jak dobry pomysł NIE
    MA MOŻLIWOSCI OTWORZENIA TAKIEJ FIRMY.

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 6. Data: 2009-01-01 10:52:25
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 30 Dec 2008 14:13:46 +0100, maveriq napisał(a):

> [...]
    >
    > CT Creative Team S.A.
    > siedziba: Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa
    >
    > zaś SMS z informacją przyszedł z nieznanego mi numeru GG.

    Z prawnego punktu widzenia wszystko zgodne z regulaminem.

    A konkursy w TV i teległosowania w TV to także naciąganie ?
    Przecież są także numery SMS za które nadawca nie płaci, dlaczegowięc
    teległosowania i sondy robią na numery płatne ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://grupy.3mam.net/ różne tematy