  • 1. Data: 2020-09-15 14:31:15
    Temat: na co mu mogą skoczyć?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie orzekł, że decyzja premiera
    Mateusza Morawieckiego ws. wyborów była nieważna i stanowiła "rażące
    naruszenie prawa". Przy okazji dowiedzieliśmy się, że Mateusz Krzywousty
    naruszył konstytucję, kodeks wyborczy i ustawę o Radzie Ministrów.

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,263
    00836,sad-o-decyzji-morawieckiego-ws-wyborow-koperto
    wych-razace.html#s=BoxOpImg3

    Co mu zrobią? Zabiorą działki na poczet brakujących 70 mln? Pogrożą palcem?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2020-09-15 17:04:39
    Temat: Re: na co mu mogą skoczyć?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
> [...]

    owych-razace.html#s=BoxOpImg3

    >Co mu zrobią? Zabiorą działki na poczet brakujących 70 mln? Pogrożą

    Zasadniczo, to chyba nic nie moga, a wlasnie pogrozili.

    NIK cos moze, oprocz obsmarowania w raporcie ?

    J.

  • 3. Data: 2020-09-15 17:36:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.09.2020 o 14:31, Olin pisze:
> [...]
    wych-razace.html#s=BoxOpImg3

    > Co mu zrobią? Zabiorą działki na poczet brakujących 70 mln? Pogrożą palcem?

    https://www.google.com/maps/@52.2331354,21.0127139,3
    a,75y,16.67h,103.49t/data=!3m6!1e1!3m4!1sLpO2HaQ-FAZ
    n_C35IygmoA!2e0!7i13312!8i6656

    Myślę, że z nieruchomości jeszcze zostanie po odjęciu tych 70 milionów.
    Chyba że pisior jakiś kupi to nie styknie nawet na to.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-09-16 11:41:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A temu?:
    https://edition.cnn.com/2020/09/15/politics/harris-c
    ounty-texas-absentee-application/index.html

    -----

  • 5. Data: 2020-09-17 11:12:11
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Myślę, że z nieruchomości jeszcze zostanie po odjęciu tych 70 milionów.
    > Chyba że pisior jakiś kupi to nie styknie nawet na to.

    przecież to biedny człowieczek, wszystko przepisał na żonę

  • 6. Data: 2020-09-17 17:19:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.09.2020 o 11:12, n...@o...pl pisze:

    a,75y,16.67h,103.49t/data=!3m6!1e1!3m4!1sLpO2HaQ-FAZ
    n_C35IygmoA!2e0!7i13312!8i6656

    > przecież to biedny człowieczek, wszystko przepisał na żonę

    Sprawdź czy małe włochate nie gryzie w dupę - hint link;)

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2020-09-17 17:26:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.09.2020 o 17:19, Shrek pisze:

    a,75y,16.67h,103.49t/data=!3m6!1e1!3m4!1sLpO2HaQ-FAZ
    n_C35IygmoA!2e0!7i13312!8i6656

    > Sprawdź czy małe włochate nie gryzie w dupę - hint link;)

    Masz zbliżenie

    https://www.google.com/maps/@52.2332876,21.013027,3a
    ,75y,0.32h,114.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1sYMNA8fPhKENjV
    tq7zAoM5A!2e0!7i13312!8i6656

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2020-09-17 17:30:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    PO kiedyś chciało postawić Ziobrę przed Trybunał Stanu ale spękali

    Ciekawe dlaczego? ;-)

  • 9. Data: 2020-09-18 08:35:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przecież się umówili: my nie ruchamy Was, Wy nie ruchacie nas.

    PS. czytnik s na c przestawia.

    -----

  • 10. Data: 2020-09-18 17:01:24
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Przecież się umówili: my nie ruchamy Was, Wy nie ruchacie nas.

    To wersja "wulgarna". Normalna brzmiała tak: "Wy nie *ruszacie* naszych
    ubeków, my nie *ruszamy* waszych".