  • 1. Data: 2005-12-15 15:17:41
    Temat: mozecie mnie tu zinterpretowac conieco?....
    Od: "Biegalski" <s...@o...pl>

    http://www.sn.pl/aktual/stat/ik_3kw_05.pdf

    w pkt 1. rubryki na koncu jest pozycja "Inny sposób" - gdzie jest 12 spraw
    ujetych.
    osohozi w tym "Inny....."? Jak to rozumiec?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-12-15 15:34:52
    Temat: Re: mozecie mnie tu zinterpretowac conieco?....
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Biegalski napisał(a):
    > http://www.sn.pl/aktual/stat/ik_3kw_05.pdf
    >
    > w pkt 1. rubryki na koncu jest pozycja "Inny sposób" - gdzie jest 12 spraw
    > ujetych.
    > osohozi w tym "Inny....."? Jak to rozumiec?

    Wszytkie inne, w szczególności zapewne - kasację cofnięto lub połączono
    sprawy.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 3. Data: 2005-12-15 15:45:25
    Od: "Biegalski" <s...@o...pl>

    > Wszytkie inne, w szczególności zapewne - kasację cofnięto lub połączono
    > sprawy.

    Kasacje cofnieto?..... I tego rowniez nie rozumiem - prosze wyjasnij mi...
    :-)
    a czy w tym "innym....." sa tez uniewnnienia?

    Pzdrw

  • 4. Data: 2005-12-15 15:54:52
    Od: "Biegalski" <s...@o...pl>

    > ten kto wniósł kasację może ją cofnąć
    > może też umrzeć
    > itd.

    > nie, to się mieści w 'uchylono'

    Hmm... z tego wniosek, ze kasacja przyjeta = uchylony wyrok lub
    uniewinnienie?
    Tak mi wynika z obliczen...
    Siedze z kalkulatorem i probuje zrozumiec zawile zagadnienia prawne :-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-12-15 15:54:54
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Biegalski napisał(a):
> [...]

    może też umrzeć
    itd.

    > a czy w tym "innym....." sa tez uniewnnienia?

    KG

  • 6. Data: 2005-12-15 16:03:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Biegalski napisał(a):

    > Hmm... z tego wniosek, ze kasacja przyjeta = uchylony wyrok lub
    > uniewinnienie?

    Nie. Jest jeszcze rubryka oddalono i jak widać tych było najwięcej.

  • 7. Data: 2005-12-15 16:05:23
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Biegalski napisał(a):
    > Hmm... z tego wniosek, ze kasacja przyjeta = uchylony wyrok lub
    > uniewinnienie?
    > Tak mi wynika z obliczen...
    > Siedze z kalkulatorem i probuje zrozumiec zawile zagadnienia prawne :-)

    a oddalono/utrzymano?
    kasację można pozostawić bez rozpoznania (to pewnie w 'innym'), oddalić
    albo uchylić wyrok i sprawę przekazać do ponownego rozpoznania, umorzyć
    postępowanie, uniewinnić

    KG

  • 8. Data: 2005-12-15 16:05:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    [ciach]

    Masz chyba źle ustawiony czas w komputerze - zegarek ci się spieszy ;)

  • 9. Data: 2005-12-15 16:09:27
    Od: "Biegalski" <s...@o...pl>

    > Nie. Jest jeszcze rubryka oddalono i jak widać tych było najwięcej.

    No....ale oddala sie kasacje na pierwszym posiedzeniu - na ktorym Sad
    decyduje o przyjeciu kasacji badz jej oddaleniu....wiec jezeli nie oddalono
    na tym pierwszym posiedzeniu to znaczy ze ja przyjeto i teraz bedzie
    rozstrzygane co dalej..... myle sie?

    Pzdrw

  • 10. Data: 2005-12-15 16:11:29
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Biegalski napisał(a):
    > No....ale oddala sie kasacje na pierwszym posiedzeniu - na ktorym Sad
    > decyduje o przyjeciu kasacji badz jej oddaleniu....

    o przyjęciu bądź odmowie przyjęcia - art.530 kpk
    potem można jeszcze pozostawić bez rozpoznania - art.531 kpk
    a potem rozstrzygnąć - art.537 kpk

    KG