  • 1. Data: 2005-01-20 08:37:29
    Temat: mieszkanie wlasnosciowe a czynsz
    Od: "Laris" <o...@p...onet.pl>

    Ma takie proste pytanko :) Czy posiadajac mieszkanie wlasnosciowe placi
    sie (lub czy powinno placic sie) czynsz?

    pozdrawiam
    Laris

  • 2. Data: 2005-01-20 11:02:52
    Temat: Re: mieszkanie wlasnosciowe a czynsz
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Laris wrote:

    > Ma takie proste pytanko :) Czy posiadajac mieszkanie wlasnosciowe placi
    > sie (lub czy powinno placic sie) czynsz?
    >
    > pozdrawiam
    > Laris

    No nie zartuj...
    Oczywiscie ze nie.

    Oczywisce ze powinno sie placic... ale nie czynsz...

    Boguslaw.

  • 3. Data: 2005-01-21 18:50:12
    Od: Wwa <w...@t...pl.nospam>

    Laris napisał(a):

    > Ma takie proste pytanko :) Czy posiadajac mieszkanie wlasnosciowe placi
    > sie (lub czy powinno placic sie) czynsz?
    > Laris
    Czynsz płaci najemca, natomiast właściciel płaci opłaty, które wynikają
    z opłat np za to że wspólnota (lub zarządzający w jej imieniu) płacą za
    wodę,
    prąd na klatce schodowej, za sprzątanie, wywóz śmieci itp.
    Napisz co to za własność to podpowiemy dokładniej.
    Wwa

  • 4. Data: 2005-02-16 21:57:40
    Temat: Re: mieszkanie wlasnosciowe a czynsz i wspólnota mieszkaniowa
    Od: Zawisza Consulting <i...@z...de>

    Jak widze, zna sie Pan tutaj doskonale.
    Musialem chyba cos przegapic, bo nazywaja mnie czlonkiem wspolnoty
    mieszkaniowej. Jest to mozliwe bez mojej autoryzacji?
    Pozdrawiam
    ZC

  • 5. Data: 2005-02-17 11:17:04
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Zawisza Consulting wrote:

    > Jak widze, zna sie Pan tutaj doskonale.
    > Musialem chyba cos przegapic, bo nazywaja mnie czlonkiem wspolnoty
    > mieszkaniowej. Jest to mozliwe bez mojej autoryzacji?

    Alez oczywiscie...
    Wspolnota mieszkaniowa jest "z mocy prawa",
    jej czlonkami sa wlasciciele mieszkan.

    Boguslaw