  • 21. Data: 2009-06-05 10:24:21
    Temat: Re: mandat/radar/straz miejska
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 4 Cze, 21:37, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > a co robi straz miejska na drogach?

    swoja droga to ciekawe, ze jadac do pracy widuje spokojnie jadace
    patrole sm/policji a obok mase samochodow zaparkowanych w ewidentnie
    niedozwolonych miejscach - np. chodnik przy skrzyzowaniu.

    brak interwencji sm, samochodów zaparkowanych masa, troche dziwne bo
    wpływ z mandatów bylby i porządek wiekszy, a tak to tlumaczenie ze nie
    ma srodkow na cokolwiek... absurdy krajowe

  • 22. Data: 2009-06-05 12:15:04
    Temat: Re: mandat/radar/straz miejska [ot]
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 04 czerwiec 2009 18:18
    > (autor doslaw
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <h08s50$58k$1@inews.gazeta.pl>):

    > taaa... W tym systemie to każdy jest winny niestety :(
    > Weź się rozglądnij wokoło i wskaż mi osobę, która nie złamała żadnego prawa.

    ale tu nie chodzi o zlamanie, tylko o nieunikanie kary
    mogę pęczek takich pokazać, którzy jak złapie ich policja to nawet nie
    migają się i mowia wprost: wypisuj pan
    i to zarówno osoby zamożniejsze jak i biedniejsi studenci

  • 23. Data: 2009-06-05 12:19:56
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z piątek 05 czerwiec 2009 08:06
    > (autor Nostradamus
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <h0ackb$2lso$1@opal.icpnet.pl>):

    > Chorego prawa, z którym się nikt nie zgadza.

    Dura lex, sed lex

    jak się społeczeństwo z czymś nie zgadza, to masz otwartą drogę, żeby
    móc je zmienić (przez wybrańców w sejmie/senacie), wystraczy pare
    podpisów i można próbować składać pisma

    możesz też zaangażować się bezpośrednio w politykę i starać się o mandat
    w sejmie/senacie a nawet o fotel premiera/prezydenta (jeżeli spełniasz
    warunki )

    i zamiast narzekać, to coś zrób.

  • 24. Data: 2009-06-06 06:26:09
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 05 czerwiec 2009 14:15
    (autor doslaw
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h0b284$cvq$2@inews.gazeta.pl>):

    No cóż, psychopatów jest mnóstwo.

    --
    Tristan

  • 25. Data: 2009-06-06 06:28:30
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 05 czerwiec 2009 14:19
    (autor doslaw
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h0b2h8$cvq$3@inews.gazeta.pl>):

    > Dura lex, sed lex

    Ty mi tu prezerwatyw nie reklamuj.

> [...]
    >
    > możesz też zaangażować się bezpośrednio w politykę i starać się o mandat
    > w sejmie/senacie a nawet o fotel premiera/prezydenta (jeżeli spełniasz

    O! Widzę kolega z okolic pryszczersów. Oni też mówią, żeby samemu błędy
    haczyć.

    > i zamiast narzekać, to coś zrób.

    Mam inny zawód i inne zadania życiowe.

    --
    Tristan

  • 26. Data: 2009-06-06 09:59:16
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    >W odpowiedzi na pismo z piątek 05 czerwiec 2009 14:19

    > O! Widzę kolega z okolic pryszczersów.

    Argumenty się skończyły.
    On przynajmniej nie narzeka jak ty, gamoniu na złe prawo.

    Pzdr
    Leszek

  • 27. Data: 2009-06-06 10:01:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 06 czerwiec 2009 11:59
    (autor Nostradamus
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h0dema$2vob$1@opal.icpnet.pl>):

    > Argumenty się skończyły.

    No to po co się odzywasz?

    > On przynajmniej nie narzeka jak ty, gamoniu na złe prawo.

    Oczywiście. Pokora i ugięcie karku to podstawa prawdziwego obywatela.
    Ale cóż poradzić, już sam zauważyłeś, że jestem niedostosowanym społecznie
    buntownikiem.

    --
    Tristan

  • 28. Data: 2009-06-08 02:25:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:

    > Oczywiście. Pokora i ugięcie karku to podstawa prawdziwego obywatela.

    A co wg ciebie jest postawą prawdziwego obywatela. Kombinować, tak żeby
    nie złapali?

  • 29. Data: 2009-06-08 08:03:05
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 08 czerwiec 2009 04:25
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h0hsqk$smp$1@inews.gazeta.pl>):

    > A co wg ciebie jest postawą prawdziwego obywatela. Kombinować, tak żeby
    > nie złapali?

    Nic nie pozostaje innego. Twierdzenie, żeby wziąć i zostać politykiem i
    zmienić prawo jest pryszczerskie. Ale przyczyn chyba ci nie muszę
    wyjaśniać.

    --
    Tristan

  • 30. Data: 2009-06-08 08:16:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Nostradamus pisze:

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Chore społeczeństwo wybrało chorych reprezentantów a ci ustanowili chore
    > wg. ciebie prawo.
    > Czyli większość się zgadza. Ty jesteś marginesem.

    A co to za pokraczny argument "bo tak chce większość"? Jeśli
    większość będzie chciała, aby 20-letnie blondynki nie zakładały majtek,
    to czy zakładanie przez nie majtek będzie (posłużę się Witkiem)
    "kombinowaniem, żeby nie złapali"?

    --
    Liwiusz