  • 1. Data: 2011-03-22 15:39:30
    Temat: madat - zle dane adresowe
    Od: "xxx" <l...@i...pl>

    Witam, dostalem mandat, imie i nazwisko sie zgadza, natomiast wszystkie dane
    adresowe sa niepoprawne (mojego kolegi, ktory rowniez dostal mandat razem ze
    mna). Wyglada na pomylke policjatna. Podejrzewam ze nie uda mi sie wykpic i
    gdy nie zaplace i tak to zostanie zweryfikowane i przyjdzie mi ponaglenie?

  • 2. Data: 2011-03-22 15:59:01
    Temat: Re: madat - zle dane adresowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "xxx" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > razem ze mna). Wyglada na pomylke policjatna. Podejrzewam ze nie uda mi
    > sie wykpic i gdy nie zaplace i tak to zostanie zweryfikowane i przyjdzie

    Ale odbiór mandatu podpisałeś? No to wyjdzie na to, że podałeś błędne dane.

  • 3. Data: 2011-03-22 16:05:39
    Od: "xxx" <l...@i...pl>

    > Użytkownik "xxx" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Ale odbiór mandatu podpisałeś? No to wyjdzie na to, że podałeś błędne
    > dane.

    podpisalem ale zorientowalem sie w pozniejszym czasie ze dane nie sa moje.
    No tak z policja sie nie wygra nawet gdy ona sie myli

  • 4. Data: 2011-03-22 17:18:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > wiadomości news:imah0r$790$1@inews.gazeta.pl...

    > podpisalem ale zorientowalem sie w pozniejszym czasie ze dane nie sa
    > moje. No tak z policja sie nie wygra nawet gdy ona sie myli

    Byłby sens walczyć, gdybyś się nie dopuścił czynu, za który nałożono
    mandat. Ale kombinowanie z powodu adresu sensu większego nie ma, bo
    przecież mandat nałożono na Ciebie, a nie Twój adres.

  • 5. Data: 2011-03-23 08:01:48
    Od: BK <b...@g...com>

    On 22 Mar, 17:05, "xxx" <l...@i...pl> wrote:

    > No tak z policja sie nie wygra nawet gdy ona sie myli

    ale co wie nie wygra z policja? uwazasz, ze nie popelniles wykroczenia
    czy uwazasz, ze nie powinienes poniesc slusznej kary za to wykroczenie
    bo akurat ten co potrafi wypelniac mandaty mial wolne i kolega z
    patrolu sie pomylil w adresie?

  • 6. Data: 2011-03-23 08:32:39
    Od: acelnószz <a...@i...pl>

    Z policja to akurat najprosciej wygrac.