  • 1. Data: 2004-07-05 18:49:10
    Temat: lokal użytkowy za ścianą
    Od: "samson" <s...@v...pl>

    Jakiś czas temu kupiłem mieszkanie od developera.Za ścianą znajdowało się
    jeszcze jedno wolne mieszkanie przeznaczone do zasiedlenia.Wkrótce jednak
    zostało ono dołączone do nowopowstałego lokalu użytkowego(poczta).
    Nie zostały przeprowadzone żadne zabiegi wygłuszające.Czy istnieje jakieś prawo
    regulujące powyższą sytuację?Czy można domagać sie wykonania wygłuszenia lokalu
    użytkowego z mocy prawa?

  • 2. Data: 2004-07-07 10:52:18
    Temat: Re: lokal użytkowy za ścianą
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <6...@n...onet.pl>, samson wrote:
> [...]
    > regulujące powyższą sytuację?Czy można domagać sie wykonania wygłuszenia lokalu

    Można zrobić pomiary hałasu i wziąć eksperta, żeby sprawdził, czy
    nie ma żadnych błędów konstrukcyjnych, czy mieszkanie zostało
    wygłuszone zgodnie z obowiązującymi normami. Polecam kontakt z LWZH:
    http://free.polbox.pl/l/lwzhow/

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę