  • 1. Data: 2004-07-05 17:18:37
    Temat: Wplata zaliczki w sklepie a rezygnacja???
    Od: "Marek" <d...@w...pl>

    Witam
    Dzis w sklepie wpalcilem zaliczke na meble (200PLN).Jak sie okazalo w domu,
    zona znalazla takie same o okolo 500PLN tansze.Czy jest szansa zeby
    zrezygnowac i odzyskac zaliczke???
    Dziekuje za ewentualne podpowiedzi.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 2. Data: 2004-07-05 19:51:00
    Temat: Re: Wplata zaliczki w sklepie a rezygnacja???
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Marek wrote:
    > Dzis w sklepie wpalcilem zaliczke na meble (200PLN).Jak sie okazalo w domu,
    > zona znalazla takie same o okolo 500PLN tansze.Czy jest szansa zeby
    > zrezygnowac i odzyskac zaliczke???

    jeśli sprzedawca się zgodzi...

    KG

  • 3. Data: 2004-07-05 21:07:21
    Od: "Krzysztof \"gravide\" B." <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    domu,
    > zona znalazla takie same o okolo 500PLN tansze.Czy jest szansa zeby

    jeśli zapłaciłeś ZALICZKĘ to możesz się wycofać a sprzedawca
    musi oddać Ci pieniądze.

    Jeśłi wpłaciłes ZADATEK, to sprzedawca ma prawo zażądać
    od Ciebie tytułem odszkodowania za odstapienie od umowy
    dwukrotność kwoty zadatkowanej.

  • 4. Data: 2004-07-05 21:13:57
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Krzysztof "gravide" B. napisał(a):

> [...]
    >
    > Jeśłi wpłaciłes ZADATEK, to sprzedawca ma prawo zażądać
    > od Ciebie tytułem odszkodowania za odstapienie od umowy

    Naprawdę?

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?
    name=News&file=article&sid=29

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-07-06 07:24:40
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Marek pisze:

> [...]
    > Dzis w sklepie wpalcilem zaliczke na meble (200PLN).Jak sie okazalo w
    > domu, zona znalazla takie same o okolo 500PLN tansze.Czy jest szansa zeby

    A nie prosciej sprobiwac utargowac te 500 ?

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-07-06 15:30:53
    Od: "Ceberebek" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > Naprawdę?

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?
    name=News&file=article&sid=29

    > --
    > Markus Sprungk

    Czyli tak czy siak pieniądze nie do odzyskania?

    Ceberebek

  • 7. Data: 2004-07-06 17:28:43
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Ceberebek napisał(a):

    > Czyli tak czy siak pieniądze nie do odzyskania?

    Ano nie. Trzeba sobie zdawać sprawę z konsekwencji własnych działań. Jeśli
    swoje zamówienie potwierdzasz zadatkiem czy zaliczką to znaczy, że jesteś w
    100% pewien, że zamierzasz kupić w tym sklepie. Na przyszłość się dwa razy
    zastanowisz zanim zadatkujesz.

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 8. Data: 2004-07-06 18:26:49
    Od: "Ceberebek" <c...@o...pl>

> [...]
    > 100% pewien, że zamierzasz kupić w tym sklepie. Na przyszłość się dwa razy

    Na szczęście osobiście nigdy nie daję zaliczki/zadatku.
    Jak coś chcę kupić to ZAWSZE jestem zdecydowany na konkretną rzecz w
    konkretnym sklepie :-)))

    Ceberebek

  • 9. Data: 2004-07-06 18:43:43
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> wrote:

    > A nie prosciej sprobiwac utargowac te 500 ?

    A może kupić a potem zwrócić?
    Jakąś wadę znaleść czy coś...

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 10. Data: 2004-07-06 21:34:39
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>

    Dnia Mon, 5 Jul 2004 19:18:37 +0200
    "Marek" <d...@w...pl> naskrobał(a):

    > Dzis w sklepie wpalcilem zaliczke na meble (200PLN).Jak sie okazalo w
    > domu, zona znalazla takie same o okolo 500PLN tansze.Czy jest szansa
    > zeby zrezygnowac i odzyskac zaliczke???

    zawsze mozesz zapomniec o 200pln (jezeli nie uda sie odzyskac) i
    kupic te tansze - masz 300pln w kieszeni (w porownaniu z kupowaniem
    za 500pln wiecej)

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq