  • 1. Data: 2006-09-27 10:14:37
    Temat: kupuje przerabiam sprzedaje- jak o zrobic?
    Od: boncolka <b...@w...pl>

    Wyobraźmy sobie ze kupuje np- łyżeczki w jakims markowym sklepie w domu
    wyginam je w nowy niespotykany sposób maluje raczke itd robie z tego nowy
    produkt ale jednoczesnie na sztućcu widać napis powiedzmy IKEA czy ta
    firma może mnie podac do sadu za wykorzystywanie marki? na ile mam szanse
    na bezie gotowego produktu stworzyc nowy bez wiekszej możliwosci podania
    mnie do sadu? czy jest jakies prawo ktore dotyczy marki produktu itp?

    albo co jezeli wydrapie napis ikea albo go zamaluje?

    jak to wszystko wyglada w praktyce???
    pazdrawiam
    kasia