  • 1. Data: 2005-11-02 22:03:30
    Temat: kruk i cyfra+
    Od: "k" <...@w...pl>

    Czy jeśłi wierzytelność (300 zł) powstała 5 lat temu, to KRUK ma prawo wpisać na
    listę dłużników?
    Zaległość powstała wskutek pomyłki, przechodziłem wtedy z Canalu+ na Cyfrę+,
    i za przejście w/g infolinii Canalu+ nie miałem ponosić kosztów wcześniejszego
    rozwiązania umowy z Canalem+, a teraz się okazuje że jednak mam zapłacic 300 zl kary.
    Przez 5 lat nic ie przychodziło o jakichkolwiek zaległościach.
    Obawiam się wpisania na listę dłużników.
    CZy mogę spac spokojnie, czy jednak zapłacić?

  • 2. Data: 2005-11-02 22:23:21
    Temat: Re: kruk i cyfra+
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "k" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > CZy mogę spac spokojnie, czy jednak zapłacić?

    Zawsze możesz podać do sądu KRUKa o stwierdzenie nieistnienia
    wierzytelności.

  • 3. Data: 2005-11-02 22:27:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "k" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jeśli wierzytelność (300 zł) powstała 5 lat temu, to KRUK ma
    prawo
    > wpisać na listę dłużników?

    Na ich listę dłużników mogą. Tylko co to zmieni? Kto ich pyta o to?

> [...]
    > 5 lat nic ie przychodziło o jakichkolwiek zaległościach. Obawiam się
    > wpisania na listę dłużników. CZy mogę spac spokojnie, czy jednak

    Należność się przedawniła i bez uznania przez Ciebie długu dochodzić
    sądownie jego nie mogą. Odpisz im, że z uwagi na przedawnienie
    roszczeń dowód uiszczenia tej opłaty wyrzuciłeś i po ptakach.