  • 1. Data: 2009-07-20 17:27:59
    Temat: komornik-spis ruchomości
    Od: "zajtek" <z...@p...fm>

    Dzień Dobry. Moja znajoma pracuje w zakładzie fryzjerskim. Dzisiaj przyszedł
    komornik ponieważ właściciel zakładu zalega z ratą kredytu. Komornik dokonał
    spisania stanu posiadania ruchomości zakładu fryzjerskiego i następnie
    nastraszył moją koleżankę i kazał jej podpisać dokument że był komornik wraz
    z wykazem stanu ruchomości będących na wyposażeniu ww. zakładu. Powiedział
    jej że ten dokument zoobowiązuje ją do pilnowania żeby nic nie zgineło z
    rzeczy wpisanych na stan, w innym wypadku będzie ona odpowiadać finansowo za
    rzeczy które znikneły. Moje pytanie jest nastepujące. Co ona ma zrobić w tej
    sytuacji oraz czy powinna się obawiać że poniesie koszty finansowe jeżeli
    właściciel coś wyniesie z tego zakładu pod jej nieobecność? Jeżeli przyjdzie
    do pracy kolejnego dnia to czy ma obowiązek zadzwonić do komornika i
    poinformować go że ruchomości zniknęły jeżeli zaszłaby taka okoliczność?

    Z góry dziekuję za odpowiedź