  • 1. Data: 2003-06-23 15:56:14
    Temat: kanary, wezwanie do zaplaty
    Od: "DaViD" <x...@p...fm>

    witam
    na wstepie chcialem zaznaczyc ze przeszukalem archiwum gropy i
    nieznalazlem tam odpowiedzi
    mialem taki przykry wypadem, ze w lutym tego roku jechalem bez biletu
    (karta skonczyla sie dzien wczesniej, o czym zupelnie zapomnialem). 3
    dni temu przyszlo mi ze mam zaplacic kare+odsetki+koszty
    manipulacyjne, czego wyszlo troszke ponad 110 zlotych. zostalem
    spisany z legitymacji szkolnej, lecz nie podpisalem sie na zadnym
    druczku. dzis bylem w firmie 'iven' (wroclaw), z kad przyszedl mi list
    odnosnie zaplaty i powiedzieli, ze podpis niejest konieczny. czy to
    prawda? jesli tak, to kazdemy moga wyslac list odnosnie zaplaty.

    z gory bardzo dziekuje za odpowiedz

    --
    pozdrawiam
    DaViD

  • 2. Data: 2003-06-28 16:20:05
    Temat: Re: kanary, wezwanie do zaplaty
    Od: " leon" <l...@N...gazeta.pl>

    > na wstepie chcialem zaznaczyc ze przeszukalem archiwum gropy i
    > nieznalazlem tam odpowiedzi
    ta sytuacja byla jednak omawiana

    leon

  • 3. Data: 2003-07-28 17:55:57
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > druczku. dzis bylem w firmie 'iven' (wroclaw), z kad przyszedl mi list
    > odnosnie zaplaty i powiedzieli, ze podpis niejest konieczny. czy to

    Oczywiscie ze to prawda - w przeciwnym razie nikt nie podpisywalby
    protokolow i moznaby bylo jezdzic na gape bezkarnie.
    A mozna wiedziec czemu nie odebrales wezwania i nie uisciles kary skoro
    zostala nalozona jak najbardziej slusznie?

    kontroler KZK GOP Katowice
    nr 2000