  • 1. Data: 2003-06-23 15:29:40
    Temat: UM Cze-wa "Na pana odpowiedzialność" :-)))
    Od: p...@p...onet.pl

    Rewelacja przeczytaj uważnie !!!

    Dziś stawiłem się w UM d/rejestracji poj.mech. w związku z koniecznością
    zmianydanyh zawartych w dowodzie rejestracyjnym pojazdu i to co usłyszałem
    rzbawiło mnie straszliwie. Pani zapytana o to co powiienem zrobić w sytuacji
    kiedy chciałbym zmienić nazwisko właściciela pojazdu jakie wpisane jest w nowy
    dowód rejestrracyjny pojazdu (żona przyjęła moje nazwisko a jest właścicielem
    auta) usłyszałem:

    "mogę zmienić Panu nazwisko w dowodzie, ale na Pana odpowiedzialność"

    zszokowany taką odpowiedzia spytałem co to oznacza ?

    "zawsze robiliśmy takei rzeczy i do tej pory nie było problemów, ale jak Pan
    chce można wyrobić nowy dowód rejestracyjny"

    PYTAM:
    Czy to jest możliwe aby tak było że czynności podjemowane są na ryzyko
    interesanta przez urzednika ktory oczywiscie dziala zgodnie z przepisami prawa.

  • 2. Data: 2003-06-23 16:28:11
    Temat: Re: UM Cze-wa "Na pana odpowiedzialność" :-)))
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ja bym to wysłał do TELEEKSPRESU. A nie spytałeś jej, co Ci ewentualnie
    grozi? Może podżeganie do niezastosowania się do prawa przez urzędnika?

    U mnie w Wydziale Komunikacji, jak zmieniałem mój adres zamieszkania na
    dowodzie rejestracyjnym, to pani zażądała osobistego stawiennictwa się
    wszystkich współwłaścicieli pojazdu argumentując, że muszą oni wyrazić zgodę
    na dokonanie zmiany. I nie pomagało moje tłumaczenie, że fakt przemeldowania
    już nastąpił i choć by protestowali, to tego faktu nic nie zmieni.

  • 3. Data: 2003-06-24 06:31:08
    Od: p...@p...onet.pl

    Do teleexpresu powiadasz chyba wystartuje ..... ale na swoja odpowiedzialnoœć :)

    Swoja droga niezła paranojš jest rozwišzanie nowego prawa jazdy mam prawko
    terminowe (nosze okulary) i za kazdym razem kiedy okres waznosci uplynie musze
    wyrabiac nowe i placic 70 pln - niech zyje nasz kraj

    Dominik_S