  • 1. Data: 2005-04-29 06:24:24
    Temat: jako podać stomatologa do sądu?
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    od pona roku mam "przeprawy" ze stomatologiem. Ponad rok temu założyłem w
    centrum stomatologicznym koronę, która pięć razy w ciągu 7miesięcy się
    rozcementowywała i wypadała. W końcu po rozmowie z lekarką, uzgodniliśmy
    wymianę korony na nową (dłuższą) oraz założenie mostu (2500zł). Minęło już
    kolejne pół roku od założenia mostu, a ja mam przez cały czas obolałe
    miejsce, gdzie założony jest most. Podczas moich wizyt kontrolnych i moich
    pytaniach co się dzieje lekarka ciągle mówi, że nic nie widzi, aby działo
    się coś złego. Mam inne zdanie, ponieważ ból nie jes objawem prawidłowym.
    Mam już dosyć zabawy "w kotka i myszkę" i zamierzam skorzystać z porady
    innego protetyka. Problem w tym, że najprawdopodobnie będzie on musiał
    zniszczyć obecny most i założyć nowy. Koszt to ok.2.500zł.
    W jaki sposób mogę dochodzić moich ewentualnych roszczeń od poprzedniego
    centrum stomatologicznego co do kwoty założenia nowego mostu oraz
    odszkodowania za praktycznie półtora roku cierpień i straconego czasu. Jak
    mogę udowodnić, że wymiana mostu była niezbędna, przecież nie postawię
    biegłego podczas zabiegów u nowego stomatologa.
    Z góry dziękuję za wszelkie porady.

    Pozdrawiam
    Jarek