  • 1. Data: 2005-04-29 05:28:23
    Temat: komornik czy firma windykacyjna?
    Od: "aro" <f...@i...pl>

    Dłużnik nie płacił naszej firmie pieniędzy,sprawa znalazła się w
    sądzie,sprawe wygraliśmy ( trwała rok czasu) Prosze o porade,mam klauzule
    wykonalności wydaną przez sąd, czy wyegzekwowanie długu powierzyć
    komornikowi czy firmie windykacyjnej? firma która jest nam dłużna pieniądze
    posiada majątek i prosperuje na rynku, wiem ponadto że "ścigają" ich już
    komornicy za inne długi.
    W jaki sposób skutecznie podejść do sprawy

    z góry dziękuję za pomoc

    ar

  • 2. Data: 2005-04-29 06:19:11
    Temat: Re: komornik czy firma windykacyjna?
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik aro pisze:

> [...]
    > komornicy za inne długi.
    > W jaki sposób skutecznie podejść do sprawy
    Dowiedzieć się jaki majątek ma dłużnik, wybrać źródło zaspokojenia,
    zlecić komornikowi egzekucję. W takiej kolejności.

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 3. Data: 2005-04-29 06:46:12
    Od: "aro" <f...@i...pl>

    > Dowiedzieć się jaki majątek ma dłużnik, wybrać źródło zaspokojenia,
    > zlecić komornikowi egzekucję. W takiej kolejności

    a czy komornicy to tylko ludzie z Panstwowych Urzedow czy tez moze posiadaja
    ich moze np. firmy windykacyjne (np.Kaczmarski Inkasso) ?

    aro

  • 4. Data: 2005-04-29 06:55:21
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik aro pisze:

    > a czy komornicy to tylko ludzie z Panstwowych Urzedow czy tez moze posiadaja
    > ich moze np. firmy windykacyjne (np.Kaczmarski Inkasso) ?
    Serio pytasz? Jeśli tak to proponuję znaleźć jakiegoś pełnomocnika
    do reprezentowania wierzyciela w trakcie egzekucji.

    --
    '''..\
    < _| (

  • 5. Data: 2005-04-29 07:20:32
    Od: " " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > a czy komornicy to tylko ludzie z Panstwowych Urzedow czy tez moze
    posiadaja ich moze np. firmy windykacyjne (np.Kaczmarski Inkasso) ?

    wykonywaniem wyrokow sądowych zajmują się wyłacznie komornicy; kaczmarski
    czy tez inni komediancji z tzw "windykacji" to jedynie posrednicy - jesli
    dłużnik nie bedzie chciał oddać kasy to te firemki nie mogą mu zupełnie nic
    zrobić poza tym zeby wystapić z pozwem do sądu a po wyroku uderzyc z tym do
    komornika - ale to wszystko mozesz zrobic skutecznie sam, bez odpalania
    prowizji jakims posrednikom