  • 1. Data: 2003-08-26 10:30:53
    Temat: jak poszukać aktu prawnego (Pl i UE)
    Od: "Natalia" <b...@i...pl>

    Potrzebuję pilnie aktów prawnych regulujących wytwarzanie i obrót karmami
    dla zwierząt domowych w Polsce. Chodzi mi między innymi o dopuszczalne
    składniki i normy dla nich, dopuszczone do stosowania konserwanty itp. Nie
    mam pojęcia, jak zabrać się do szukania i gdzie zacząć - podpowiedzcie coś
    proszę !

    Poszukuję również przepisów na ten sam temat obowiązujących w UE - i
    oczywiście informacji jak je znaleźć.

    Natalia

  • 2. Data: 2003-08-26 11:05:46
    Temat: Re: jak poszukać aktu prawnego (Pl i UE)
    Od: "Nina" <n...@w...gazeta.pl>

    Nie mam nic wspólnego z żywieniem zwierząt, ale może pomogę choć trochę.

    Może na stronie sejmu www.sejm.gov.pl?
    Znalazłam coś takiego jak ustawa o środkach żywienia zwierząt
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    http://www.izoo.krakow.pl/bse/bses3p.htm
    http://www.wodrlosiow.pl/lwyniki.prod.zw.html
    albo może pomc Ci ktoś z Ministerstwa Rolnictwa
    http://www.minrol.gov.pl/DesktopDefault.aspx?TabOrgI
    d=839
    albo strona z Polskimi Normami http://www.pkn.pl
    dodatki paszowe http://www.ppr.pl/displaySection.do?_sectionPK=1242

    Albo zadzwoń na jakąś uczelnię, która ma katedrę żywienia zwierząt, może ci
    chociaż podadzą książki itp.

    pozdrawiam

    Nina

  • 3. Data: 2003-08-26 19:40:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Poszukaj na www.sejm.gov.pl następujących aktów prawnych. Moim zdaniem na
    początek powinno wystarczyć.

    USTAWA z dnia 23 sierpnia 2001 r. o środkach żywienia zwierząt;

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROLNICTWA I ROZWOJU WSI z dnia 21 grudnia 2002 r. w
    sprawie szczegółowych zasad pobierania, znakowania i przechowywania próbek
    archiwalnych

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROLNICTWA I ROZWOJU WSI z dnia 30 września 2002 r. w
    sprawie jednostek organizacyjnych uprawnionych do przeprowadzania badań
    potwierdzających, że produkt jest przydatny w żywieniu zwierząt

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROLNICTWA I ROZWOJU WSI z dnia 5 lutego 2003 r. w
    sprawie zawartości dodatków paszowych w niektórych mieszankach paszowych
    uzupełniających

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROLNICTWA I ROZWOJU WSI z dnia 22 listopada 2002 r.
    w sprawie kategorii materiałów paszowych

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROLNICTWA I ROZWOJU WSI z dnia 6 lutego 2003 r. w
    sprawie limitów tolerancji zawartości składników pokarmowych i dodatków
    paszowych

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROLNICTWA I ROZWOJU WSI z dnia 10 grudnia 2002 r. w
    sprawie wykazu laboratoriów upoważnionych do prowadzenia badań środków
    żywienia zwierząt w ramach nadzoru sprawowanego przez Inspekcję
    Weterynaryjną oraz Inspekcję Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROLNICTWA I ROZWOJU WSI z dnia 20 listopada 2002 r.
    w sprawie wysokości opłat za przeprowadzenie badań próbek środków żywienia
    zwierząt

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROLNICTWA I ROZWOJU WSI z dnia 8 stycznia 2003 r. w
    sprawie wykazu produktów, które do dnia 26 października 2003 r. mogą być
    wytwarzane i wprowadzane do obrotu bez uprzedniego ich wpisania do
    odpowiednich rejestrów produktów

  • 4. Data: 2003-08-28 09:01:25
    Od: "Natalia" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Natalia" <b...@i...pl> napisał w wiadomości