  • 1. Data: 2010-05-27 10:46:56
    Temat: http://meteor.turystyka.pl fikcyjne dane, podszywanie?
    Od: piecia aka dracorp <x...@o...pl>

    Witam
    Jest taka stronka http://meteor.turystyka.pl/ która teoretycznie zawiera
    bazę miejsc noclegowych, kwater, hoteli itp. Jednak przy każdej pozycji
    jest "wspólna" informacja:
    rezerwacje - informacje
    703 400 550 - dla sieci TPSA i Orange
    708 477 507 - dla sieci PLUS, ERA, PLAY i innych
    (cena za minutę połączenia 2,56 zł brutto)

    Prawdziwe numery kontaktowe nie są umieszczone.

    Oczywiście nikt nie odbiera z tego numeru, opłata za połączenie jest
    pobierana. Jak takie coś można interpretować?

    Znajomy znalazł dzisiaj przez przypadek informacje o swoim ośrodku na tej
    stronie, później się okazało że mają takie informacje do większości
    miejsc "turystycznych" itp.

    --
    piecia aka dracorp
    pisz na: rogoza kropka piotr at wp kropka eu

  • 2. Data: 2010-05-27 11:16:03
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 27-05-2010 12:46, piecia aka dracorp pisze:
    > Oczywiście nikt nie odbiera z tego numeru, opłata za połączenie jest
    > pobierana. Jak takie coś można interpretować?

    Jak nie odbiera, to nie ma połączenia. Poza tym "widzą gały", że minuta
    kosztuje więcej niż normalnie. Nie dzwonić albo szukać w Internecie
    "prawdziwego" numeru do ośrodka turystycznego. Właściciel ośrodka w
    zasadzie nie może nic zrobić. Taka strona może być przecież "płatną
    infolinią o ośrodkach turystycznych", a tego prawo nie zabrania.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2010-05-27 11:26:08
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-27 12:46, piecia aka dracorp pisze:
> [...]
    > 703 400 550 - dla sieci TPSA i Orange
    > 708 477 507 - dla sieci PLUS, ERA, PLAY i innych
    > (cena za minutę połączenia 2,56 zł brutto)

    Gdzie ty to widzisz, bo kliknąłem na oślep coś:
    http://meteor.turystyka.pl/karina,wisla.html

    i mam:

    # telefon: 33 855-19-93
    # telefon kom.: 609 75-27-51
    # fax: 33 855-18-60

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-05-27 11:38:05
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 27 Maj, 12:46, piecia aka dracorp <x...@o...pl> wrote:
> [...]

    > 708 477 507 - dla sieci PLUS, ERA, PLAY i innych
    > (cena za minutę połączenia 2,56 zł brutto)
    >
    > Prawdziwe numery kontaktowe nie są umieszczone.

    Też nie widzę tych "0-700" a przy każdej ofercie na którą wchodziłem
    są prawdziwe numery.

  • 5. Data: 2010-05-27 14:17:55
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 27 May 2010 13:16:03 +0200, .B:artek. napisał(a):

    > Jak nie odbiera, to nie ma połączenia.

    70x odbiera, tylko przekierowuje pewnie dalej (albo i nie - może tylko
    puszczać muzyczkę "dzwonienia" - ale to już przestępstwo). Formalnie
    połączenie jest nawiązane i trza płacić.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 6. Data: 2010-05-27 16:09:21
    Od: piecia aka dracorp <x...@o...pl>

    Dnia Thu, 27 May 2010 04:38:05 -0700, gr napisał(a):

    > Też nie widzę tych "0-700" a przy każdej ofercie na którą wchodziłem
    > są prawdziwe numery.

    Pośpieszyłem się ze stwierdzeniem "przy każdej".

    --
    piecia aka dracorp

  • 7. Data: 2010-05-27 17:12:20
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-27 18:09, piecia aka dracorp pisze:
    > Pośpieszyłem się ze stwierdzeniem "przy każdej".

    Słowem: Sprytny sposób, żeby zareklamować się na pl.soc.prawo
    Jesteś pracownikiem reklamowanego portalu, czy tylko ci za taką reklamę
    płacą?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2010-05-27 18:19:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "piecia aka dracorp" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pośpieszyłem się ze stwierdzeniem "przy każdej".

    To wskaż, przy których.

  • 9. Data: 2010-05-28 05:46:10
    Od: piecia aka dracorp <x...@o...pl>

    Dnia Thu, 27 May 2010 19:12:20 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Słowem: Sprytny sposób, żeby zareklamować się na pl.soc.prawo Jesteś
    > pracownikiem reklamowanego portalu, czy tylko ci za taką reklamę płacą?
    Nie, po prostu zapytałem. Znajomy próbował telefonicznie wyjaśnić
    dlaczego jego dane są na stronie (oprócz telefonu) i powiedzieli mu, że
    im niby kiedyś zgłaszał.
    Chciał po prostu aby usunęli je. A że żaden z nas nie był do końca pewien
    o co chodzi z tą witryną stąd moje pytanie.

  • 10. Data: 2010-05-28 08:19:53
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-28 07:46, piecia aka dracorp pisze:
> [...]
    > Chciał po prostu aby usunęli je. A że żaden z nas nie był do końca pewien
    > o co chodzi z tą witryną stąd moje pytanie.

    Możliwe, że omyłkowo wpisali zły numer przy danych znajomego.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek