  • 1. Data: 2004-08-22 11:19:10
    Temat: grozby karalne
    Od: "DaFiTeK" <d...@w...net>

    Witam,
    Jaka kara przewidziana jest przez uzycie podczas rozmowy telefonicznej grozb
    karalnych oraz zniewazenia? Dodam, ze rozmowa odbyla sie z karty POP, ktora
    jak podejrzewam, nie jest zarejestrowana.
    Bede wdzieczny za pomoc
    Pozdrawiam,
    Dawid

  • 2. Data: 2004-08-22 11:30:40
    Temat: Re: grozby karalne
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    ktora
    > jak podejrzewam, nie jest zarejestrowana.

    zadna jak nie jestes w stanie udowodnic grozby (nagranie chocby), inaczej
    kazdy jeden moglby
    oskarzac kogo chce. Sam fakt ze ktos do Ciebie dzwonil nie wystarczy.

    P.

  • 3. Data: 2004-08-22 11:33:41
    Od: "DaFiTeK" <d...@w...net>

    Użytkownik "Przemek R." napisał
    > zadna jak nie jestes w stanie udowodnic grozby (nagranie chocby), inaczej
    > kazdy jeden moglby
    > oskarzac kogo chce. Sam fakt ze ktos do Ciebie dzwonil nie wystarczy.

    Ale zawsze mozna powolac swiadka, czy takowe zeznanie nie pomoze nic?
    Jedynym dowodem moze byc nagranie? Takiego niestety nie posiadam, jedynie
    polaczenie o 1:26 w nocy, gdzie slychac bylo "libacje" alkoholowa. No i te
    slowa.

  • 4. Data: 2004-08-22 14:31:29
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik DaFiTeK napisał:

> [...]
    > polaczenie o 1:26 w nocy, gdzie slychac bylo "libacje" alkoholowa. No i te

    A jak świadek słyszał to co mówiono tobie na ucho ?
    Oczywiście nie wykluczam, że wszystkie rozmowy prowadzisz na systemie
    głośnomówiącym ...

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 5. Data: 2004-08-22 14:42:04
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale zawsze mozna powolac swiadka, czy takowe zeznanie nie pomoze nic?

    sorry, ale co swiadek powie, ze widzial jak glowa kiwales?
    Tak to mozna zawsze swiadka znalezc, nie sadze by to sad uznal skoro czesto
    nawet
    nagrania odrzucaja.

    > Jedynym dowodem moze byc nagranie? Takiego niestety nie posiadam, jedynie
    > polaczenie o 1:26 w nocy, gdzie slychac bylo "libacje" alkoholowa. No i te
    > slowa.

    Picie po 00.00 z tego co mi wiadomo jest dozwolone :))

    P.

  • 6. Data: 2004-08-22 15:54:36
    Od: "DaFiTeK" <d...@w...net>

    Dziekuje wszystkim za pomoc,
    Pozdrawiam,
    Dawid

  • 7. Data: 2004-08-22 17:15:36
    Od: "Neo" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > grozb
    ... najgorsze jak trafisz na prokuratora , takiego co mu sloma z butow
    wystaje .

    Moja kolezanka tez miala grozby przez sms - ..." ty suko skonczysz w
    zalewie",
    a pop....na pani prokurator uznala, ze to obelga i umozyla sprawe.

    Fajnie nie, licz na siebie a uslyszenie grozb przez telefon zostanie przez
    policje
    zamienione na : twoje mniemanie grozenia .

    Czesc.

  • 8. Data: 2004-08-22 19:32:25
    Od: "Dolores" <d...@N...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cgaaqg$45a$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > A jak świadek słyszał to co mówiono tobie na ucho ?
    > Oczywiście nie wykluczam, że wszystkie rozmowy prowadzisz na systemie
    > głośnomówiącym ...

    A slyszales kiedys rozmowe swojego wspolpasazera w tramwaju?
    Wystarczy miec dobry glosnik w komore i ustawienie go na max...
    No... chyba, ze u Ciebie w miescie tramwai nie ma, to rozumiem...:))PP

    --
    Dolores

  • 9. Data: 2004-08-23 08:34:34
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A slyszales kiedys rozmowe swojego wspolpasazera w tramwaju?
    > Wystarczy miec dobry glosnik w komore i ustawienie go na max...
    > No... chyba, ze u Ciebie w miescie tramwai nie ma, to rozumiem...:))PP

    Wiesz ale tak to kazdy moze sobie swiadka poszukac.
    Mysle ze gdyby to bylo tak proste to te 2 magnetowfony szpulowe nie byly by
    potrezbne w sprawie Rywina.

    p.

  • 10. Data: 2004-08-23 10:05:10
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Dolores napisał:

    > A slyszales kiedys rozmowe swojego wspolpasazera w tramwaju?
    > Wystarczy miec dobry glosnik w komore i ustawienie go na max...
    > No... chyba, ze u Ciebie w miescie tramwai nie ma, to rozumiem...:))PP

    No to zarżnąłeś mnie argumentacją ... We Wrocławiu nie słychać nawet
    tego co mówi do ciebie ktoś, kto stoi obok ciebie, a nie wspominam już
    o słyszeniu czegoś z cudzego telefonu ... Tu nie ma takich żółtych
    tramwaików jak w wawie ...