  • 1. Data: 2005-12-13 11:39:15
    Temat: "gplupek" i "zamknij pysk"
    Od: "slonzok62" <s...@a...de>

  • 2. Data: 2005-12-13 12:43:09
    Temat: Re: "gplupek" i "zamknij pysk"
    Od: scream <n...@p...pl>

  • 3. Data: 2005-12-13 12:54:00
    Od: "slonzok62" <s...@a...de>

  • 4. Data: 2005-12-13 13:31:54
    Od: scream <n...@p...pl>

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2005-12-13 13:51:49
    Od: "slonzok62" <s...@a...de>

    witanko

    scream skoro nie mozna oskarzyc czyli
    kurcze w pysk moge tak kazdemu powiedziec?
    ty cos krecisz ;-))

    bo dzisiaj mi wlasnie tak powiedziano

    alojzy

  • 6. Data: 2005-12-13 14:00:02
    Od: scream <n...@p...pl>

    slonzok62 napisał(a):
    > scream skoro nie mozna oskarzyc czyli
    > kurcze w pysk moge tak kazdemu powiedziec?

    Nie każdemu, bo np. prezydentowi nie możesz... ale Kowalskiemu możesz :))

    > ty cos krecisz ;-))

    Nie. Po prostu pewne osoby są chronione "z urzędu" przed takimi
    rzeczami, a w przypadku "zwykłych" ludzi odbywa się to trochę inaczej.

    > bo dzisiaj mi wlasnie tak powiedziano

    I chcesz jak ostatnia cipa włóczyć się po sądach, zamiast dać po ryju? :DD

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2005-12-13 14:00:28
    Od: "minoryt" <b...@w...pl>

    Użytkownik "slonzok62" <s...@a...de> napisał w wiadomości
    .net...

    > witam
    >
    > czyli kazdemu tak mozna powiedziec?
    > ze swiadkami czy lepiej bez?
    >
    > z gory dzieki
    >
    > alojzy

    bez świadkow dej mu w tromba

    pzdr.minoryt

  • 8. Data: 2005-12-13 14:36:49
    Od: "slonzok62" <s...@a...de>

    witanko

    i wtedy zaczene sie wloczyc po sadach?
    ja bym go wolal z urzedu zalatwic
    no ale auto mu porysuje

    alojzy

  • 9. Data: 2005-12-13 16:50:37
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Wyleci ze szkoły za danie nauczycielowi, i słusznie.
    A nauczycielce no to już wstyd...
    JaC

  • 10. Data: 2005-12-13 18:50:01
    Od: "Joy" <d...@N...pl>

    Użytkownik "scream"

    > Nie każdemu, bo np. prezydentowi nie możesz... ale Kowalskiemu możesz :))

    Chyba, że Kowalski będzie prezdentem...:)

    --
    Pozdrawiam, Joy !! www.Zuam-Music.prv.pl !!! /|\/|\/|\ GG: 597291
    http://www.vinylcharts.net <=-=> www.rebelia.pl