  • 1. Data: 2007-02-27 13:01:26
    Temat: fotoradary jak to z nimi jest?
    Od: "sanczes" <j...@w...pl>

    otóż jechałem sobie i w pewnej wiosce pomiędzy lęborkiem, a słupskiem zmiast
    przepisowych 50 (obszar zabudowany)
    pojechało mi się 70 (i tak dużo wolniej od zdecydowanej większości
    kierujących - ale jednak popełniłem wykroczenie)
    w sentrum rzeczonej wioski stało dwóch panów -jak mi się wydawało z piecem
    C.O :-))
    jakież było moje zdziwienie kiedy piec błysnął i zrobił fote
    w związku z powyższym mam pytanie, - piec obsługiwali panowie ze straży
    gminnej albo czegoś takiego, nie Policja w każdym razie, wracając
    sprawdzałem, ostrzeżenia o kontroli radarowej nie było - jak to właściwie
    jest, czy straż miejska,municypalna czy jak ich tam zwał
    może w końcu te mandaty dzielić czy nie, było jakieś alo na ten temat
    ostatnio w mediach
    i czy muszę jechać wyjaśniać (bo takie otrzymałem zawiadomienie) ok 200 km
    od miejsca zamieszkania
    hmm jeszzce jedno nie jestem właścicielem samochodu którym jechałem - bilet
    przyszedł do teścia
    i żeby było jasne nie chcę się uchylić od odpowiedzialnosći za wykroczenie
    które popełniłem, wolałbym jednak zapłacić te pieniądze na jakiś szczytny
    cel, a nie łatać dziurawy budżet jakiejś gminy.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-27 15:33:36
    Temat: Re: fotoradary jak to z nimi jest?
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "sanczes" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > i żeby było jasne nie chcę się uchylić od odpowiedzialnosći za wykroczenie
    > które popełniłem,

    Ale masz szansę i to poważną. Biorąc pod uwagę ilość wątków na ten temat i
    twoją "bystrość" objawiającą się nieumiejętnością zajrzenia do nich, możesz
    udawać niepoczytalnego a to powoduje bezkarność. Pisząc krótko, możesz rżnąć
    głupa ;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2007-02-27 16:55:08
    Od: "sanczes" <j...@w...pl>

    jestem heteroseksualny a poza tym napewno nie jesteś w moim typie więc rżnąć
    cię nie będę