  • 11. Data: 2020-09-11 07:13:55
    Temat: Re: fałszywe dane do umowy
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Niedługo każą własne biurka do pracy przynosić.
    Rynek pracownika.

    -----

  • 12. Data: 2020-09-11 09:04:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2020 20:36:30 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > ? skan ? poczta polska ? kurier ?

    W języku polskim pytajnik stawia się tylko na końcu zdania :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 13. Data: 2020-09-11 12:56:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 11 Sep 2020 09:04:36 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > W języku polskim pytajnik stawia się tylko na końcu zdania :)

    W języku polskim istnieją również równoważniki zdań, ale oczywiście przed
    pytajnikiem nie powinno być odstępu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 14. Data: 2020-09-11 14:31:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A jest reguła na emotikon?

    -----

  • 15. Data: 2020-09-14 08:52:11
    Od: p...@g...com

    --po prostu szef zamiast kupować mi nowy telefon mi zapłaci dodatkowe
    pieniądze za używanie prywatnego do celów słuzbowych, w końcu dual-sim,
    ale chce mieć pewność, że to mój

    sorry ale to chyba jakis debil jest ? telefon dostalas w prezencie, kupilas na olx,
    na bazarze, na ulicy od osoby prywatnej w tych wszystkich przypadkach jest twoj ale
    nie musisz posiadac dowodu zakupu :-)

  • 16. Data: 2020-09-14 09:06:48
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-09-14 o 08:52, p...@g...com pisze:
> [...]
    na bazarze, na ulicy od osoby prywatnej w tych wszystkich przypadkach jest twoj ale

    To bez znaczenia jest.
    Jej chodzi o to, żeby sprzedawca poniósł‚ odpowiedzialność‡ za podanie
    fałszywych danych.

  • 17. Data: 2020-09-14 09:40:00
    Od: p...@g...com

    --Jej chodzi o to, żeby sprzedawca poniósł, odpowiedzialność? za podanie fałszywych
    danych.

    a faktycznie podal falszywe dane ?

    padlo pytanie:
    Skoro Ty to zdalnie podpisałaś profilem, to on też powinien. Podpisał
    profilem?

    falszywy profil ew. uzyl cudzego zeby spylic flagowca za 250 PLN ? ta historia jest
    kupy sie nie trzyma :-)

    no i teraz najlepsze

    Przez szukanie google znalazłam tego sprzedawcę i ***wiem jak do niego
    dotrzeć***, czy mam jakieś szanse aby poniósł odpowiedzialność za fałszywe
    dane na umowie.

    czyli zamiast wyprostowac kwestie umowy (wiedzac ze dane sprzedajacego sa falszywe
    moze mimo to przedstawic ja szefowi ? przeciez sprzet mogl pochodzic np z kradziezy
    :-) a to juz podpada pod wspoludzial prawda ?) koncentruje sie na dolozeniu
    sprzedawcy ?

    W związku z powyższym ekwiwalent za używanie przez pracownika prywatnego telefonu dla
    potrzeb służbowych może być zwolniony z PIT, ale pod warunkiem właściwego
    udokumentowania zarówno faktu używania przez pracownika telefonu będącego jego
    własnością do celów służbowych, jak i wysokości poniesionych z tego tytułu kosztów.

    W jaki sposób może być udokumentowany fakt wykorzystywania prywatnego telefonu do
    celów służbowych? W tym celu należy wystawić fakturę za telefon oraz udostępnić
    wydruk rozmów telefonicznych przeprowadzonych z danego numeru, według którego można
    przeprowadzić podział rozmów na rozmowy prywatne i związane z pracą.

    czyli faktura a mamy:

    *Gość nie ma działalności gospodarczej, ja też nie mam firmy.*

    jak dla mnie bez sensu ale moze jest drugie dno :-)

  • 18. Data: 2020-09-18 17:45:56
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    W dniu 2020.09.14 o 09:40, p...@g...com pisze:

    > jak dla mnie bez sensu ale moze jest drugie dno :-)

    według mnie dużo wątków na pl.soc.prawo ma drugie dno,
    nawet tzw. stali bywalcy generuja tematy i dyskusje aby dyskutować,
    wzbogacać swoją wiedzę, zdobywać doświadczenie, o to chodzi aby
    dyskutować, dyskusja która odbywa się dziś może się wydarzyć za rok lub
    5 lat, albo już to dawno się stało, nawet 3 lata temu